Uz Leuven

Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010583.P60: nieuwbouw ambulant centrum, perceel droge technieken.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine/Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=227310
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010583.P60: nieuwbouw ambulant centrum, perceel droge technieken
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding nieuwbouw fase V - Ambulant centrum. Referentie TE010583.P60, perceel droge technieken
De uit te voeren opdracht kadert binnen een nieuw project omvattende de nieuwbouw van een ziekenhuisgebouw fase V met aansluitende ombouw van een bestaand ziekenhuisblok voor de Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Met Fase V - Ambulant centrum wordt een nieuwbouw gerealiseerd op de locatie van de vroegere vijvers ten zuiden van het bestaand consultatieblok 18; aansluitend zal blok 18 gerenoveerd worden.
De werken vinden plaats op een ziekenhuissite in exploitatie. Bovendien zullen gedurende bepaalde periodes op de werfzone zelf andere aannemers m.b.t. andere opdrachten aan het werk zijn. Het behoort tot de mogelijkheden dat de werken hierdoor enige hinder zouden kunnen ondervinden. De aannemer dient zich ervan bewust te zijn dat dit invloed kan hebben op de uitvoering van zijn werkzaamheden. De opdrachtgever zal evenwel alles in het werk stellen om dit te beperken.
Huidige opdracht omvat het perceel "Droge technieken". Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
 Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
nv De Klerck Engineering, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge tel 050/32.01.22
aanbesteding@sdke.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres aanbesteding@sdke.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres BouwteamfaseV@uzleuven.be).
 Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
 Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 8-3-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 22-03-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 8-3-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
 Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Nieuwbouw Fase V - Ambulant Centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: BouwteamfaseV@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan een plaatsbezoek voorzien op 23-02-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor dit plaatsbezoek wordt om 14u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.
Te lezen:
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
 Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
nv De Klerck Engineering, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge tel 050/32.01.22
aanbesteding@sdke.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres aanbesteding@sdke.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres BouwteamfaseV@uzleuven.be).
 Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
 Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 18-3-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 25-03-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 18-3-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
 Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Nieuwbouw Fase V - Ambulant Centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: BouwteamfaseV@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan één van de plaatsbezoeken voorzien op 23-02-2016 en 11-03-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor het plaatsbezoek op 23-02-2016 wordt om 14u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven. voor het plaatsbezoek op 11-3-2016 wordt om 13u verzameld.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/03/2016

Annonces similaires du BDA :