Thomas More Mechelen-antwerpen Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Campus Kruidtuin herinrichting blok T - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
Voorwerp van deze werken: Campus Kruidtuin herinrichting blok T.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Thomas More Mechelen-Antwerpen vzw
Zandpoortvest 60, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Dirk Van de Mosselaer
Tel: +32 15369132 E-mail: dirk.vandemosselaer@thomasmore.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Campus Kruidtuin herinrichting blok T - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Thomas More Mechelen-Antwerpen campus Kruidtuin, Lange Ridderstraat 44 te 2800 Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken: Campus Kruidtuin herinrichting blok T.
Toelichting: Campus Kruidtuin huisvest de lerarenopleiding van de hogeschool Thomas More.
Dit project bestaat uit volgende delen:
- Renovatie van het administratieve gedeelte van de opleiding: vernieuwd onthaal, studentenadministratie, docentenlokaal, gespreksruimten, stille werkplekken. Dit gebeurt in de zogenaamde 'oksel' van het gebouw
- Renovatie van drie bestaande lesruimten T0.18/19/20 tot één praktijklokaal en één seminarielokaal
Plaats van uitvoering: Thomas More Mechelen-Antwerpen, Campus Kruidtuin, Lange Ridderstraat 44 te 2800 Mechelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
een jaarlijkse omzet van minimaal 5 miljoen euro
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de leiding van de opdracht (projectleider, werfleider).
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Minimum 3 werken volgens de wet overheidsopdrachten moeten in de periode 2013-2016 uitgevoerd zijn
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 20
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Plans, meetstaat en bestek worden digitaal doorgestuurd na aanvraag per mail aan dirk.vandemosselaer@thomasmore.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 3/5/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Het bestek wordt digitaal bekomen door een mail te sturen naar dirk.vandemosselaer@thomasmore.be
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
gelieve voor een plaatsbezoek Dirk Van de Mosselaer te contacteren
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/3/2016

Annonces similaires du BDA :