Mirom Roeselare

Aanleg Warmtenet de Ronde Kom.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MIROM Roeselare
Oostnieuwkerkesteenweg 121, BE-880 Roeselare
Contact: De heer Jeroen Soenens
Tel: +32 50404530 Fax: +32 51260352 E-mail: jeroen.soenens@ingenium.be
Internet adres(sen): www.mirom.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg Warmtenet de Ronde Kom
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Afstandsverwarming Mirom R., 8800 Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg Warmtenet de Ronde Kom
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: Art. 61 §1&2 van het KB van 15 juli 2011
Volgende documenten worden bij de offerte gevoegd:
uittreksel uit het strafregister (vennootschap)
Fiscale verplichting (telemarc@minfin.fgov.be)
Sociale zekerheid
Faillissement
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
passende bankverklaringen (= minstens een omstandige verklaring van de bank omtrent het financieel vermogen van de aannemer)
Bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet van de bedrijfs-activiteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt over de laatste 3 beschikbare boekjaren.
De minimumjaaromzet bedraagt 8.000.000 EUR.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
 lijst van werken van de laatste 5 jaar, die overeenstemmen met het voorwerp en de grootte van deze aanneming, met attesten van goede uitvoering voor de belangrijkste werken.
Voor elk van onderstaande categorieën wordt minstens één werk aangeleverd:
o Grond- en wegenistwerken in stadsomgeving (> 500 kEUR)
o Warmtenetten met voorgeïsoleerde stalen leidingen (> DN150 en > 500 kEUR)
o Boringen: drilling en persing (boordiameter > 500 mm en boorlengte > 100m)
De lijst vermeldt de naam van het project, de opdrachtgever, de datum van oplevering, de kostprijs van de werken, bij warmtenetten: gehanteerd merk en type leidingmateriaal. Even-eens te vermelden: coördinaten van de opdrachtgever (telefoon en/of emailadres) en de uitvoerders.
De attesten vermelden het bedrag en de aard van de werken, de plaats van uitvoering en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Er wordt aangegeven of de werken regelmatig tot een goed einde zijn gebracht en volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd.
 Personeel: de inschrijver voegt de cv toe van een werfleider én van zijn vervanger die per-manent op de werf aanwezig zijn. Een grondige kennis van het Nederlands is daarbij een vereiste voor deze personen (zie ook art. 78 van deel Uitvoering).
Vereiste erkenning: C2 (Watervoorziening en leidingen leggen), Klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 15
Criterium 3: Planning, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Eelektronische versie, per e-mail of op CD-rom volgens bestandsgrootte
overschrijving op rekeningnummer KBC BE10 47 47 1034 7104 van INGENIUM NV, mits vermelding van btw-nummer en ref.nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/4/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/4/2016 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal 3° verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver dient contact op te nemen met de ontwerper om een individueel tijdstip en locatie van plaatsbezoek vast te leggen. Alle bezoek wordt tijdens één van onderstaande bezoekdagen georganiseerd:
- Dinsdag 22 maart 2016
- Maandag 11 april 2016
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/3/2016

Annonces similaires du BDA :