AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Hoogerwerf
E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229181
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AD-154-15-40-011 Leveren en plaatsen van speelinfrastructuur op het strand van Oostende.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het leveren en plaatsen van originele speelinfrastructuur op drie specifieke zones op het strand van Oostende.
De maximale kostprijs van dit project wordt gebudgetteerd op ? 137 000 (incl. btw).
De opdracht word opgedeeld in 3 percelen:
Mariakerkeplein (geraamd budget: ? 57 000);
Wijk Raversijde (geraamd budget: ? 40 000);
Vayamundo (geraamd budget: ? 40 000).
De levering en plaatsing van de speelinfrastructuur dient volledig afgerond te zijn uiterlijk de eerste week van juli 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Mariakerkeplein
Korte beschrijving:
Geraamd budget: ? 57 000 (incl. btw)
Perceel 2: Raversijde
Korte beschrijving:
Geraamd budget: ? 40 000 (incl. btw)
Perceel 3: Vayamundo
Korte beschrijving:
Geraamd budget: ? 40 000 (incl. btw)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Tevredenheidsattesten;
Tevredenheidsattesten:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens twee tevredenheidsattesten bijvoegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (levering van speeltoestellen voor buiten, telkens met een minimum bedrag van ? 20 000 (incl. btw) per perceel waarvoor wordt ingeschreven) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Voorbeeld: Een inschrijver die inschrijft voor twee percelen dient min. twee tevredenheidsattesten in te dienen, elk met een opdrachtbedrag van minstens ? 40 000 (incl. btw)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Concept en creatieve visie , Weging: 40
Criterium 2: De (technische) kwaliteiten van het voorstel en gebruikte materialen , Weging: 40
Criterium 3: De inschrijvingsprijs , Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/03/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij:
mevr. Sofie Hoogerwerf (sofie.hoogerwerf@farys.be, tel. 09/241 06 49).
Eventuele vragen die gedurende deze procedure ontstaan, dienen uitsluitend schriftelijk te worden gesteld aan FARYS|TMVW, per e-mail (aankoop@farys.be).
OPGELET: De bij deze procedure horende opdrachtdocumenten kunnen kosteloos worden aangevraagd via aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/03/2016