AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: De bont Christophe
Tel: +32 92410614 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229543
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor de levering (aankoop of desgevallend huur) en plaatsing van afsluitbare, overdekte bergplaatsen voor een vijftal fietsen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
FARYS|TMVW beoogt een raamovereenkomst af te sluiten met één leverancier voor het leveren en plaatsen van afsluitbare, overdekte bergplaatsen voor een vijftal fietsen. Naast FARYS|TMVW zelf hebben ook haar partners de mogelijkheid, doch niet de verplichting, om op deze overeenkomst in te tekenen.
De opdracht omvat alle handelingen en werkzaamheden nodig om de fietsbergplaats te leveren en te plaatsen. Hieronder wordt onder andere verstaan:
het kunnen aanbieden, door eigen productie dan wel distributie, van fietsbergplaatsen in overeenstemming met de bepalingen van onderhavig bestek;
het schadevrij transporteren van deze fietsbergplaatsen naar de door de opdrachtgever aangegeven plaats van inplanting;
duidelijke informatie aan de aanbestedende overheid geven over de pre-installatievoorwaarden, zoals afmetingen en vereisten voor de werf, de vermoedelijke duur van de werken en het tijdstip van aanvang van deze werken;
het eventuele uitvoeren van de grondwerken en voorbereidingen nodig voor het plaatsen van de fietsbergplaatsen;
het volledig gebruiksklaar monteren en bevestigen van de fietsbergplaatsen op openbaar en niet-openbaar domein;
het verwijderen van eventueel overtollige grond, puin en afval en het schoonmaken van de werf;
per fietsbergplaats het afleveren van een gebruikshandleiding, een technische fiche met plaatsingshandleiding en onderhoudsinstructies, een garantiebewijs, minimaal 5 sleutels en minimaal één sleutelkaart om deze sleutels te laten bijmaken.
Deelnemers aan de raamovereenkomst kunnen ervoor opteren om de geleverde fietsbergplaatsen door de eigen diensten te laten plaatsen. Naargelang de gekozen leveringsmethode kunnen sommige bepalingen m.b.t. de uitvoering van de opdracht niet van toepassing zijn.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zoals bepaald in art. 61 van het KB van 15 juli 2011. Voor meer informatie: zie opdrachtdocumenten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver bewijst zijn financieel-economische draagkracht aan de hand van een recente (= niet ouder dan zes maand op uiterste datum van indienen van de offertes) ingevulde en ondertekende bankverklaring (zie bijlage 1 van de opdrachtdocumenten)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver drie referenties inclusief tevredenheidsattesten (zie bijlage 2) bijvoegen, ondertekend door de leidend ambtenaar van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige leveringen (hiermee wordt expliciet het leveren van afsluitbare, overdekte fietsbergplaatsen bedoeld) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
Voor meer informatie: zie opdrachtdocumenten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/03/2016 - 17:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/03/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdrachtdocumenten met betrekking tot deze procedure kunnen op eenvoudig verzoek bekomen worden, via mail op aankoop@farys.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/03/2016