Uz Leuven

Open aanbesteding. Referentie TE011014.P51 protonentherapie en MRT-centrum, perceel Hoogspanning.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine/Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
open aanbesteding. Referentie TE011014.P51 protonentherapie en MRT-centrum, perceel Hoogspanning
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE011014.P51 Protonentherapie & MRT-centrum, perceel hoogspanning
De uit te voeren opdracht kadert in een nieuwbouwproject op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft de design and build van een nieuwbouw voor een protonentoestel en een MRT-centrum. De protontherapie situeert zich binnen het domein van de bestralingsgeneeskunde, maar kenmerkt zich door een gefocusseerde energieafgifte van de protonpartikels waardoor het mogelijk is om heel gericht te bestralen op de tumor zelf en een lagere strooistraling.
Infrastructureel vergt dit de aankoop en installatie van twee specifieke toestellen met de gepaste omkadering en de ondersteunende ruimten voor een totale oppervlakte van ongeveer 1500 m²
Het betreft een project waarbij meerdere universiteiten betrokken zijn.
Onderhavig bestek betreft het perceel hoogspanningsinstallatie. De opdracht omvat het leveren en plaatsen van de hoogspannings- en de algemene laagspanningsinstallaties.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij zich niet in een geval van uitsluiting bevindt overeenkomstig dit art. 61 door voorlegging van de in het offerteformulier vermelde bescheiden.
Voor de buitenlandse inschrijver dient het bewijsstuk te worden uitgereikt door de overheidsinstantie die hiervoor in zijn land bevoegd is. Voor de buitenlandse inschrijver, afkomstig van een land waar de in het offerteformulier vermelde attesten niet door een overheidsinstantie worden uitgereikt, dient een verklaring op eer te worden gevoegd, gecertificeerd door een notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
Eveneens zal de inschrijver uitgesloten worden indien de Opdrachtgever volgende gevallen vastgesteld heeft en aannemelijk kan maken:
- een ernstige fout begaan heeft bij zijn beroepsuitoefening;
- zich in ernstige mate schuldig gemaakt heeft aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen.
In toepassing van art. 66 KB Plaatsing zijn deze bepalingen individueel toepasselijk op alle deelnemers die samen inschrijven als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid (vb. tijdelijke handelsvennootschap) of die de intentie hebben om een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte de in het offerteformulier vermelde bescheiden worden gevoegd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, wordt de technische bekwaamheid van de aannemer aangetoond door de in het offerteformulier te vermelde bescheiden.
Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/04/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/04/2016 - 10:00
Plaats: De opening van de offertes heeft plaats op 28-04-2016 om 10u ten overstaan van Jan Willems, of zijn/haar afgevaardigde op volgend adres: UZ Leuven, Herestraat 49 3000 leuven, vergaderzaal Berlioz, administratief gebouw (grijze pijl)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende deze aanneming liggen ter inzage bij de Ontwerper, alle werkdagen van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00,Adelbert Van Scharrenlaan 176, 6224 JX Maastricht Nederland:
TV Deerns-Ingenium
Marco Snoek
Adelbert Van Scharrenlaan 176
6224 JX Maastricht
Nederland
Tel. +31 88 374 02 10
Fax. +31 88 374 00 21
Het bestek is digitaal gratis te verkrijgen. Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen kan tijdens de
kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging en mits betaling van de afdrukkosten worden afgehaald bij de
Ontwerper.
 Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
 Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
Marco Snoek
Adelbert Van Scharrenlaan 176
6224 JX Maastricht
Nederland
m.snoek@deerns.nl
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres m.snoek@deerns.nl) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres bouwteam_protonen@uzleuven.be).
 Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
 Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 31-03-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 12-4-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 31-03-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
Volgende bijlagen zullen aangeleverd worden in de antwoordenronde:
Bijlage: Boorprotocol
Bijlage: plannen werfinrichting- en fasering
Bijlage: Grenzen van aanneming
 Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Protonentherapie & MRT-centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: bouwteam_protonen@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, het Design and build-team en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
Alvorens hun offerte in te dienen, worden de inschrijvers verzocht deel te nemen aan één van de plaatsbezoeken voorzien op 22-03-2016 zodat zij een precies beeld hebben van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd, met name van de juiste ligging, toestand, omvang en aard van het terrein, van de bebouwing in en rond de bouwplaats en van alle andere factoren die van belang zijn voor de opmaak van zijn offerte. Voor deze plaatsbezoeken wordt om 13u en 15u verzameld in het onthaal van UZ Leuven campus Gasthuisberg, Herestraat 49 te 3000 Leuven.
De inschrijver dient zelf voor de nodige PBM (Persoonlijke Beschermings-Middelen) voor al hun deelnemers aan het plaatsbezoek te voorzien.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/03/2016

Annonces similaires du BDA :