AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architect Paul Deyaert
Schrikkestraat 38, BE-9250 Waasmunster
Contact: Deyaert Paul Karel
Tel: +32 52461330 E-mail: paul.deyaert@telenet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=229750
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie schoolgebouw blok A. BINNENAFWERKINGEN: PLEISTERWERKEN, GIPSPLATEN, VLOERWERKEN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie schoolgebouw blok A.
BINNENAFWERKINGEN: PLEISTERWERKEN, GIPSPLATEN, VLOERWERKEN
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D4 of D10 of D11
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/04/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/05/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/05/2016 - 09:00
Plaats: Refter Basisschool, Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: vrij
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
DOSSIERS VERKRIJGBAAR:
- of op CD-ROM: gratis af te halen in de school, enkel na telefonische afspraak met directeur op nr. 0486 71 62 90
- of op CD-ROM: wordt verzonden na betaling van 10,00 ? op rekeningnummer BE41 4013 5014 0110 Sint-Catharinaschool BS, Vleeshouwersstraat 2, 9112 Sinaai met vermelding van naam, adres en referentie "Dossier blok A lot 5A"
- of papieren dossier tot en met 12 april 2016: wordt verzonden na betaling van 56,00 ? op rekeningnummer BE25 0630 0143 0682 van Paul Deyaert, Schrikkestraat 38, 9250 Waasmunster met vermelding van naam, adres, BTW-nummer en met referentie "Dossier blok A lot 5A".
- of papieren dossier van 13 tot en met 25 april 2016: wordt verzonden na betaling van 56,00 ? op rekeningnummer BE40 7370 3722 0963 van architect Kris Van Buynder BVBA, Hebbestraat 70, 9220 Moerzeke met vermelding van naam, adres, BTW-nummer en met referentie "Dossier blok A lot 5A".
UITVOERINGSTERMIJN: 60 werkdagen.
OPENING DER BIEDINGEN: dinsdag 3 mei 2016 om 9.00 u
ERKENNING:
- er is geen erkenning vereist indien het bedrag van de goed te keuren offerte kleiner is dan 50.000 ?
- indien het bedrag van de goed te keuren offerte groter is dan 50.000 ? dan is klasse 1 ondercategorie D4 of D10 of D11 vereist.
BEZICHTIGING VAN DE GEBOUWEN: enkel na telefonische afspraak op nr 0486 71 62 90
ENKEL PAPIEREN INSCHRIJVINGEN KOMEN IN AANMERKING
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/03/2016