AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Leuven
Professor Van Overstraetenplein 1, BE-3000 Leuven
Contact: Vermaelen Yves
Tel: +32 16272540 E-mail: bestekken@leuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=228059
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
(her)aanleg witte wegmarkeringen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: stad Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
(her)aanbrengen van witte wegmarkeringen op het grondgebied van de stad Leuven, met inbegrip van de afbakening van de parkeerplaatsen op de binnenzijde van de ring rond de stad
De overeenkomst wordt afgesloten voor de duur van 1 jaar en kan 3 maal voor telkens één jaar worden verlengd.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Categorie C3
Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/03/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: AANVRAAG AANBESTEDINGSDOCUMENTEN (gratis):
DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN ZIJN KOSTELOOS TE VERKRIJGEN MITS EEN EMAIL NAAR: bestekken@leuven.be MET DUIDELIJKE VERMELDING: aanvraag bestek wegmarkeringen. HET BESTEK WORDT DAN PER EMAIL OPGESTUURD (IN PDF-FORMAAT) OF VIA EEN LINK. BIJ PROBLEMEN MET VOORMELD EMAILADRES: TELEFOON 016 27 25 40.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/04/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/04/2016 - 11:00
Plaats: Stadskantoor Leuven, Professor Van Overstraetenplein 1, 3000 Leuven (gelegen naast station Leuven) - samenkomst aan de onthaalbalie in de inkomhal.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
AANVRAAG AANBESTEDINGSDOCUMENTEN (gratis):
DE AANBESTEDINGSDOCUMENTEN ZIJN KOSTELOOS TE VERKRIJGEN MITS EEN EMAIL NAAR: bestekken@leuven.be MET DUIDELIJKE VERMELDING: aanvraag bestek wegmarkeringen. HET BESTEK WORDT DAN PER EMAIL OPGESTUURD (IN PDF-FORMAAT) OF VIA EEN LINK. BIJ PROBLEMEN MET VOORMELD EMAILADRES: TELEFOON 016 27 25 40.
INDIENEN OFFERTES:
Inschrijvers die hun offerte indienen op een manier die niet voorzien is in de wetgeving overheidsopdrachten (bijvoorbeeld: via een courierbedrijf, indien hun drager de offerte overhandigt aan een medewerker van de onthaalbalie, . ) doen dit op eigen risico, zelfs indien de onthaalmedewerker een ontvangstbewijs aflevert.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/03/2016