Vzw Vrije Basisschool Merksplas

Renoveren en verbouwen van klassen en gangen, bouwen van een lift.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Vrije Basisschool Merksplas
Kloosterstraat 4 - Kerkplein 4, BE-2330 Merksplas
Contact: Ronny Das
Tel: +32 14633000 E-mail: ronnydas@vbsmerksplas.be
Internet adres(sen): http://www.vbsmerksplas.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
renoveren en verbouwen van klassen en gangen, bouwen van een lift
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
HET RENOVEREN EN VERBOUWEN VAN VIER KLASSEN EN GANGEN TOT ZES KLASSEN EN HET BOUWEN VAN EEN LIFT IN DE VRIJE BASISSCHOOL MERKSPLAS
aan de Kloosterstraat 4 - Kerkplein 4 te 2330 Merksplas
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 361979.50 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/04/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 151.25 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: overschrijving van 151.25 euro (inclusief BTW) op rekening nr. BE57 0013 4816 7735. Het aanbestedingsbundel wordt enkel digitaal bezorgd (CD-rom via aangetekende zending)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/04/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/03/2016

Annonces similaires du BDA :