Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (zna) Vzw

ZNA Hoge Beuken Vervangen Branddetectie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: De heer Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32177464 E-mail: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ZNA Hoge Beuken Vervangen Branddetectie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW, Lange Beeldekensstraat 267 te 2060 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ZNA Hoge Beuken Vervangen Branddetectie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De bankverklaring mag geen negatieve opmerkingen of enig voorbehoud vanwege de financiële instelling bevatten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* een ondertekende opgave (voor goede uitvoering) van tenminste 3 referenties van de laatste drie boekjaren met een minimum afname per jaar van 200.000 Euro, voor zowel publiekrechterlijke als privaatrechterlijke instanties (opgave van bedrijfsnaam, afname en contactpersoon met telefoonnummer).
Minimaal 1 referentie moet betrekking hebben op een instelling uit de gezondheidszorg "in werking".
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Total Cost of Ownership, Weging: 80
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/4/2016 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/4/2016 - 13:30
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/3/2016

Annonces similaires du BDA :