AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: De heer Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32177464 E-mail: aankoop-infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing 4B tot geriatrische afdeling
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: ZNA Middelheim, Lindendreef 1, B-2020 Antwerpen., Lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwing 4B tot geriatrische afdeling
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven verklaart de kandidaat zich niet in een situatie van juridische uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende blanco bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De bankverklaring mag geen negatieve opmerkingen of een voorbehoud bevatten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een ondertekende opgave van goede uitvoering, van tenminste 3 referenties in de zorgsector in de laatste 3 boekjaren met een minimum grootte per project van 500.000 EUR, van zowel publiekrechtelijke als privaatrechterlijke instanties en gestaafd door attest van goede uitvoering (opgave bedrijfsnaam, afname en contactpersoon met telefoonnummer).
Referenties moeten uit de zorgsector zijn en de projectgrootte minimaal 500.000 EUR
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/4/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Schriftelijk via het email adres aankoop.infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/4/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/4/2016 - 14:00
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Plaatsbezoek tot 2 dagen voor opening biedingen mogelijk.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/3/2016