AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Poperinge
Grote Markt 1, BE-8970 Poperinge
Contact: Stadbestuur Poperinge
Bruno Bouton
Tel: +32 57334081 E-mail: aankoopdienst@poperinge.be
Internet adres(sen): http://www.poperinge.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
243733/ Poperinge - Aanpassen Grote Markt en Veurnestraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Poperinge Grote Markt en Veurnestraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
POPERINGE: Aanpassingen Grote Markt en Veurnestraat
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
Voorbereidende op- en/of afbraakwerken van rijwegen, voetpaden, van plaatselijke en lijnvormige elementen
Al de grondwerken nodig voor de uitvoering van de werken volgens de aanduidingen van de plannen, lengte- en dwarsprofielen
Het aanleggen van bestratingen uit natuursteen materialen op bestaande funderingen
Het plaatsen van trottoirbanden en kantstroken uit natuursteen, incl. fundering en stut in schraal beton
Het onderhoud van alle werken tot aan de definitieve oplevering
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver moet bij zijn inschrijving volgende stukken voegen:
Documenten i.v.m. de veiligheids- en gezondheidscoördinatie:
? de prijsberekening in verband met de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermings-maatregelen en middelen. Een globaal percentage wordt niet aanvaard als prijsberekening;
? een document dat naar het veiligheids- en gezondheidsplan verwijst en de wijze omschrijft waarop hij van plan is de werken uit te voeren rekening houdend met dit plan;
? bekrachtigde intentieverklaring (art. 30, 1° KB 25/1/2001 TMB).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 190.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt opgestuurd mits voorafgaandelijke storting van 190,00 EUR (incl. 21% BTW) op BE16 0013 6943 4074 van Sweco nv (met vermelding van BTW-nr en dossiernummer Sweco), ofwel kunnen ze worden afgehaald in de burelen van Sweco nv, vestiging Brugge.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/03/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/03/2016