AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Gent
De Pintelaan 185, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080 Fax: +32 93323853 E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internet adres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamcontract ramenwas - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor diensten voor het reinigen van de ramen op de campus van het UZ Gent.
De opdracht vangt aan na het beëindigen van de huidige opdracht (1/9/2016).
Deze opdracht heeft een looptijd van één jaar, driemaal stilzwijgend verlengbaar voor telkens 1 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en § 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes.
De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 1 maand oud) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstanstie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen.
* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:
- niet in staat van faillissement verkeert;
- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;
- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do?clean=false
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en haar omzet in diensten waarop de opdracht betrekking heeft over de laatste drie boekjaren.
De minimale omzet voor de diensten waarop de opdracht betrekking heeft dient minimaal 1 mio EUR te bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten waarop de opdracht betrekking heeft die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, hun bedrag/hoeveelheden, data en de instanties waarvoor ze bestemd waren.
Minimaal 3 referenties van dezelfde omvang. Met dezelfde omvang wordt volgende bedoeld:
o Hoge gebouwen
o Moeilijk bereikbare plaatsen
o Patiëntgebonden
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/3/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/3/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
22/03/2016 om 10.00
De dienstverlener dient zich te laten inschrijven (telefonisch) op het secretariaat van de dienst Facilitaire dienstverlening op het nummer +32 (0)9 332 42 65.
Er wordt samengekomen in vergaderzaal Hooft - 0K12D (Ingang 10), De Pintelaan 185, 9000 Gent.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/3/2016