Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OO/32740 - Relighting gelijkvloers, 1e, 2e en 4e verdieping.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226971https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=HFB-2016%2FHFB%2FOO%2F32740-F02
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OO/32740 - Relighting gelijkvloers, 1e, 2e en 4e verdieping.
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Relighting gelijkvloers, 1e, 2e en 4e verdieping.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Plaats:
In plaats van:
Boudewijngebouw, Boudewijnlaan 30 bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5 D 05.
Te lezen:
Boudewijngebouw, Boudewijnlaan 30 bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5 D 04.
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek.
Het plaatsbezoek gaat door op 03/03/2016 om 10u30 of 13u00 uur. Een kandidaat inschrijver kan slechts aan 1 plaatsbezoek deelnemen. De identiteit van de deelnemer dient tegen 01/03/2016 bezorgd te worden op volgen e-mailadres: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be.
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
Te lezen:
De datum van het plaatsbezoek werd gewijzigd naar 24/03/2016 om 10h30 en om 13h.
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 22/03/2016 - 09:45
Te lezen: 12/04/2016 - 09:45
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 22/03/2016 - 09:45
Te lezen: 12/04/2016 - 09:45
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 22/03/2016 - 09:45
Te lezen: 12/04/2016 - 09:45
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 01/03/2016

Annonces similaires du BDA :