AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Jozefkliniek VZW
Kasteelstraat 23, BE-2880 Bornem
Contact: Mevrouw Marieke Adams
Tel: +32 38901707 Fax: +32 38901608 E-mail: marieke.adams@sjk.be
Internet adres(sen): www.sjk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bepaling van chemieparameters via een automatisch systeem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Sint-Jozefkliniek VZW, Kasteelstraat 23 te 2880 Bornem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bepaling van chemieparameters via een automatisch systeem.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
EUR 360.000,00
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichten ten opzichte van de FOD Financiën.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Getekende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De fabrikant of leverancier levert onderstaande documenten af, ten laatste bij de levering van het arbeidsmiddel.
- Technische fiche
- Een verklaring inzake overeenstemming met de Europese Richtlijnen en Nationale Wetgeving ter uitvoering van deze Richtlijnen. (EG-verklaring van overeenstemming en dit volgens Bijlage II A van de machinerichtlijn);
- Eventuele keuringsverslagen en andere attesten die de deugdelijkheid of conformiteit van het arbeidsmiddel aantonen;
- Een digitaal handboek met instructies voor gebruik, nazicht en onderhoud evenals de gebruiksgrenzen en noodzakelijke veiligheidsmaatregelen. Deze gegevens bestemd voor de gebruikers van het arbeidsmiddel dienen in de originele taal en in de Nederlandse taal opgesteld te zijn en minimaal te beantwoorden aan de voorschriften van de van toepassing zijnde Europese richtlijnen. + verkorte gelamineerde NL instructiekaart om aan het toestel te hangen.
- In voorkomend geval dient de gebruikte software in het programmeerbare sturingssysteem van het arbeidsmiddel tevens afgeleverd te worden op elektronische drager (CD of DVD). Alle nodige informatie en licenties van de softwareapplicaties dienen meegedeeld en afgeleverd te worden.
* Een beschrijving van de door de aanbieder genomen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen.
* Een referentielijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht in de Belgische ziekenhuissector.
Minimaal twee referenties vermelden een contactpersoon met contactgegevens van een Belgisch ziekenhuis. Aanbiedingen die deze twee referenties niet voorleggen, worden uitgesloten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : * Beschrijving
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: Technische waarde en kwaliteit, Weging: 35
Criterium 3: Voorgestelde aanpak validatie, implementatie, opleidingen, gebruiksgemak hardware en bedieningssoftware en onderhoudsvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 4: Aangeboden dienstverlening onderhoudscontract, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Op de website www.sjk.be onder de rubriek Professioneel - Leveranciers - Overheidsopdrachten.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/4/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/4/2016 - 10:00
Plaats: Sint-Jozefkliniek VZW - Vergaderzaal RKH, Rijkenhoek te 2880 Bornem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/2/2016