AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Walter Van Machelen
Tel: +32 37501731 Fax: +32 37501524 E-mail: walter.van.machelen@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - bouw van een nieuw administratief centrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De bouw van een nieuw administratief centrum met integratie van het OCMW en van de politiediensten op de site van het Gravenplein. De bouw zal gebeuren in 2 fases: de eerste fase bestaat uit de bouw van het nieuwe politiekantoor en de gemeenschappelijke delen (met bijhorende buitenaanleg). Na fase 1 zal de politie verhuizen van de huidige naar de nieuwe locatie. Fase 2 start met de afbraak van het huidige politiekantoor en de bouw van de rest van het administratief centrum (en de rest van de buitenaanleg)
De totale gebouwde oppervlakte bedraag ongeveer 18 500 m². De totale aanleg buitenruimte bedraagt ongeveer 13 200 m².
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning van aannemers van werken, wordt de financiële en economische draagkracht van de kandidaat, aangetoond door de jaarrekeningen van de laatste drie jaren, alsook alle andere gepaste stukken waaruit kan blijken dat de kandidaat voldoende financiële draagkracht heeft om een contract vergelijkbaar met de opdracht te realiseren zonder dat zich een financieel risico voor de opdrachtgever voordoet. Hieruit moet blijken dat de kandidaat gedurende de laatste drie boekjaren een gemiddeld minimaal eigen vermogen, zijnde een netto-actief in de zin van artikel 617, lid 2 W.Venn, (naar analogie toe te passen voor andere rechtsvormen dan de naamloze vennootschap) i.e. rubriek 10/15 van de jaarrekening, heeft van 10 miljoen EUR.
Daarnaast dient de gemiddelde omzet van de inschrijver over de afgelopen drie boekjaren ten minste 80 miljoen te bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie selectieleidraad
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/4/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/2/2016