AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: De heer Jan Bruyland
Tel: +32 24541940 Fax: +32 24541965 E-mail: td@asse.be
Internet adres(sen): www.asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop klascontainers + sanitaire unit capaciteitsuitbreiding gemeenteschool Relegem en vervanging klascontainers Kunstenacademie August De Boeck Neerstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties / Gemeentelijke basisschool Relegem / Kunstenacademie August De Boeck
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Perceel 1:capaciteitsuitbreiding Relegem: - klascontainers en sanitaire unit als verdieping te bouwen op bestaande klascontainers
Perceel 2:Kunstenacademie August De Boeck - Leveren en plaatsen van 6 units ter vervanging van bestaande klascontainers
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Aankoop klascontainers + sanitaire unit capaciteitsuitbreiding gemeenteschool Relegem
Korte beschrijving:
Aankoop klascontainers + sanitaire unit capaciteitsuitbreiding gemeenteschool Relegem
Perceel 2: Zes units Kunstenacademie August De Boeck
Korte beschrijving:
Zes units Kunstenacademie August De Boeck
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Raming: EUR 429.868,87
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een gehandtekende verklaring dat de containers geleverd en geplaatst zullen zijn ten laatste op 16/8/2016 bij bestelling voor 01/05/2016.
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Foto's en beschrijving, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
Gedetailleerd grondplan van alle aangeboden klascontainers en sanitaire units (zie III. Technische bepalingen).
Bewijs dat de voorgestelde klascontainers en sanitaire units voldoen aan:
- Alle geldende EPB-normen;
- Alle geldende wetten, reglementen, . inzake veiligheid en gezondheid.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 ( Aankoop klascontainers + sanitaire unit capaciteitsuitbreiding gemeenteschool Relegem )
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 30
Criterium 3: Waarborgtermijn, Weging: 10
Criterium : Perceel 2 (Zes units Kunstenacademie August De Boeck )
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 30
Criterium 3: Waarborgtermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/4/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/4/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/4/2016 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, vergaderlokaal dienst Technische Zaken, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De inschrijver voegt bij zijn offerte een gehandtekende verklaring dat de containers geleverd en geplaatst zullen zijn ten laatste op 16/8/2016 bij bestelling voor 1 mei 2016.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/2/2016