Universiteit Gent
Leveren en onderhouden van koffietoestellen.
KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Gent
Sint-Pietersnieuwstraat 25, BE-9000 Gent
Contact: Cel Aankoopbeleid
E-mail: aankoopbeleid@ugent.be
Internet adres(sen): www.ugent.behttps://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=225154https://eten.publicprocurement.be/etendering/viewWorkspacesBasedOnExtUrl.do?wsName=Universiteit+Gent-OF15%2FOPEU%2F0008-F02
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren en onderhouden van koffietoestellen
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor de levering, plaatsing, indienststelling en onderhoud van toestellen voor warme dranken.
Deze opdracht omvat één perceel en betreft een overeenkomst op afroep. De inschrijvers dienen tarieven op te geven voor:
- de huur van toestellen met afname van bijproducten
- de aankoop van toestellen met onderhoudsovereenkomst
- tarieven voor bijproducten
De opdracht wordt afgesloten voor een duur van vier jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
De verbruiksgegevens van de inventaris werden aangepast.
Wijzigingen in het bestek werden in het groen gemarkeerd.
Van beide documenten werd een nieuwe versie opgeladen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/02/2016