AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Asset Management - Area North-East
Koningin Astridplein 27, BE-2018 Antwerpen
Contact: I-AM.NE-aannemingen
Bureau I-AM.NE-aannemingen
Tel: +32 32042386 Fax: +32 32042309
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=210006
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Besteknr. 57/42/2/15/020 : Diverse elektrische aanpassingswerken aan tractieonderstations Leuven en Mechelen .
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Leuven en Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De aanneming bestaat hoofdzakelijk uit :
- Vernieuwing van de volledige sturingvan het tractieonderstation Leuven ;
- Uitbreiding van de 70kV-post in tractieonderstation Leuven met een veld QDTS (bijdiensttransformator) ;
- Upgrade van de PLC sturing in tractieonderstation Leuven ;
- Bijplaatsing van een luchtgeïsoleerde vermogenschakelaar en opnieuw aansluiten van de bijdiensttransformator 70kV/400V in tractieonderstation Leuven om volledig onafhankelijk te zijn van de 15kV-cabine ;
- Bijplaatsing van 2 3kV-feedervermogenschakelaars in tractieonderstation Mechelen .
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Eén RSZ-attest overeenkomstig art. 67 van het KBplaatsing van 16/07/2012 .
- Een ' fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten ' overeenkomstig art. 68 van het KB plaatsing van 16/07/2012 , afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen , NOGA - Toren A , 17e verdieping , Koning Albert II - laan 33 bus 43 , 1030 Schaarbeek , tel. 02/575 80 80 , e-mail : telemarc@minfin.fed.be , maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes .
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4 of hogere, Ondercategorie: P2
Zie ook kwalitatieve selectiecriteria op blz 8 van het bestek ( Hoofdstuk 5 - Artikel 63 § 1 )
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/04/2016-11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
06/04/2016-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
06/04/2016-11:00
Plaats: Station Antwerpen-Centraal, Directie Asset Management , Koningin Astridplein 27 - 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Iedereen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2016