Stad Roeselare

Onderhoud begraafplaatsen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Roeselare
Botermarkt 2, BE-8800 Roeselare
Contact: De heer Andries Sioen
Tel: +32 51262156 Fax: +32 51262329 E-mail: asioen@roeselare.be
Internet adres(sen): www.roeselare.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud begraafplaatsen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Stedelijke begraafplaatsen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft het volledige alternatief onderhoud van het terrein:
 begraafplaats Blekerijstraat (Roeselare);
 begraafplaats Kwadestraat (Rumbeke);
 begraafplaats Henri Jonckheerestraat (Beveren);
 begraafplaats Karabinierstraat (Zilverberg);
 begraafplaats Kerkhofstraat (Beitem);
 begraafplaats Burgemeesterstraat (Oekene).
Inclusief maaien van het gras, onderhoud beplanting en onkruidbeheersing op verhardingen alsook de voetpaden, groen en graszones aanpalend aan de begraafplaatsen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het Centraal Strafregister
Dit attest moet niet bij de offerte gevoegd worden, maar zal enkel gevraagd worden aan de inschrijver wie de opdracht uiteindelijk gegund krijgt.
Dit attest kan u gemakkelijk per mail aanvragen: cjc-csr@just.fgov.be
Vermeld hierbij volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (= aanbesteding)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
geen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
geen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 65
Criterium 2: Gebruikte materialen en werkwijze, Weging: 35
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, inschrijvingsformulier, inventaris
De stukken, documenten, zijn uitsluitend digitaal op te vragen via de opgegeven link in de publicatie.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/4/2016 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 4/4/2016 - 11:30
Plaats: Vergaderzaal dienst Aankopen, Zuidstraat 15, 4de verdieping te 8800 Roeselare
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Voorzitter:
Secretaris:
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Om een goede inschatting van de grootte van de te onderhouden begraafplaatsen te kunnen maken is een plaatsbezoek vereist. Daarom wordt op straffe van nietigheid van zijn offerte, van de inschrijver verwacht dat hij een plaatsbezoek uitvoert.
Het verplichte plaatsbezoek zal plaatsvinden in week 11: van 14 maart 2016 tot 18 maart 2016
Hiervoor stuurt de firma een e-mail naar de heer Wim Vercruysse, burgerzaken@roeselare.be uiterlijk tegen 11 maart 2016 zodat een planning kan gemaakt worden van de plaatsbezoeken.
De heer Wim Vercruysse zal u dan datum, tijdstip en plaats van afspraak voor het plaatsbezoek meedelen. Het aantal personen per bedrijf dat aan het plaatsbezoek mag deelnemen is max. 2.
Indien het bestek na 11 maart 2016 wordt opgevraagd dan dient men voor het verplichte plaatsbezoek onmiddellijk contact op te nemen met de heer Wim Vercruysse.
Indien er na het plaatsbezoek nog vragen of bemerkingen zijn over dit dossier dan dienen deze ons tegen uiterlijk .
Technische vragen kunnen schriftelijk gericht worden aan burgerzaken@roeselare.be, administratieve vragen aan overheidsopdrachten@roeselare.be.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/2/2016

Annonces similaires du BDA :