Emmaus Vzw

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor telecommunicatiediensten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
EMMAUS VZW
Edgard Tinellaan 1c, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Joeri Vissers
Tel: +32 470204964 Fax: +32 15446710 E-mail: joeri.vissers@emmaus.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Raamovereenkomst voor telecommunicatiediensten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Emmaüs wenst een nieuwe raamovereenkomst af te sluiten (duurtijd max. 5 jaar) voor de levering van telecommunicatiediensten.
De huidige telecom contracten van Emmaüs lopen ten einde en Emmaüs wenst deze te vernieuwen.
=> De opdracht is opgedeeld in de volgende percelen:
 Perceel 1: Mobiele spraak-en datadiensten
 Perceel 2: Vaste telefonie
 Perceel 3: WAN (Wide Area Network)
 Perceel 4: Centraal Internet
 Perceel 5: High-capacity punt-tot-punt verbindingen met low latency
 Perceel 6: IP televisie signaal.
=>Nadere info over de beoogde timing van de overheidsopdracht:
Het bekend maken van het bestek, de selectiebeslissing en het aanschrijven van de geselecteerde bedrijven wordt voorzien tegen midden/eind april 2016.
De gunning van de overheidsopdracht wordt volgens de huidige planning voorzien voor begin juli 2016 zodat voldoende tijd wordt voorzien voor het voorbereiden van een eventuele transitie die begin 2017 zal plaatsvinden.
De doelstelling van Emmaüs is immers om de raamovereenkomsten uiterlijk af te sluiten tegen juli 2016 zodat in januari 2017 zou er praktisch gestart worden met afname op de nieuwe overeenkomsten.
=>Nadere info over Emmaüs:
VZW Emmaüs is een grote groep die gezondheids- en welzijnszorg aanbiedt. Met 6100 medewerkers in een netwerk van meer dan 20 voorzieningen in de provincie Antwerpen bieden ze op de volgende zorgvragen een antwoord:
- algemene ziekenhuizen
- geestelijke gezondheidszorg
- ouderenzorg
- ondersteuning van personen met een beperking
- kind, jeugd en gezin (kinderdagopvang, bijzondere jeugdzorg en kinderzorg en gezinsondersteuning)
Verdere info: http://www.emmaus.be/
Een actueel overzicht van de sites van Emmaüs waarop de levering van de diensten in het raamcontract betrekking heeft kan u terugvinden op:
http://kbopub.economie.fgov.be/kbopub/toonondernemingps.html?ondernemingsnummer=411515075
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Mobiele spraak- en datadiensten
Korte beschrijving:
Mobiele spraak- en datadiensten
Perceel 2: Vaste Telefonie
Korte beschrijving:
Vaste Telefonie
Perceel 3: WAN (Wide Area Network)
Korte beschrijving:
WAN (Wide Area Network)
Perceel 4: Centrale Internettoegang
Korte beschrijving:
Centrale Internettoegang
Perceel 5: High capacity punt-tot-punt verbindingen met low latency
Korte beschrijving:
High capacity punt-tot-punt verbindingen met low latency
Perceel 6: IP televisie signaal
Korte beschrijving:
IP televisie signaal
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
[Percelen 1,2,3,4,5,6]:
Door het enkele feit van deel te nemen aan deze gunningsprocedure, verklaren de kandidaten of inschrijvers op
erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het KB plaatsing
bevinden, noch dat ze zich in het uitsluitingsgeval bedoeld in artikel 57, 1, f) van de Richtlijn 2014/24/EU van 26
februari 2014 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten bevinden.
De bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden van artikel 61 § 2, 1°, 2°, 5° en 6° worden door
het bestuur zelf opgezocht voor de Belgische aanvragen tot deelneming.
De Belgische kandidaat-inschrijver dient wel een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document
uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn aanvraag tot
deelneming te voegen, waaruit blijkt dat aan de gestelde eisen is voldaan. Dit attest mag ten vroegste 3 maanden
voor ontvangst door het bestuur uitgereikt zijn. Dit uittreksel kan voor de Belgische inschrijvingen (rechtspersonen)
gevraagd worden bij de Federale Overheidsdienst Justitie, DG RO - Dienst centraal strafregister, Waterloolaan
115, 1000 Brussel Tel +32 (0)2 552 27 48 Fax +32 (0)2 552 27 82 E-mail cjc-csr@just.fgov.be
Omdat de aanbestedende overheid niet bij machte is de bewijzen van de uitsluitingsgronden zelf op te zoeken
in het geval van een buitenlandse inschrijving, dienen buitenlandse kandidaat-inschrijvers bij hun aanvraag tot
deelneming zelf alle bewijzen omtrent de uitsluitingsgronden aan te leveren.
Zodra blijkt dat een kandidaat-inschrijver zich in een toestand van uitsluiting bevindt, wordt hij uitgesloten van
deelneming aan de opdracht.
Een kandidaat-inschrijver die niet RSZ-plichtig is (geen personeel, inschrijving door natuurlijke persoon, etc.),
moet een verklaring op eer bijvoegen waarin hij verklaart waarom hij niet RSZ-plichtig is.
Aandachtspunt: bij een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid zijn alle deelnemers hoofdelijk verbonden en ze
zijn verplicht de deelnemer aan te duiden die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende
overheid. Wanneer de kandidaat-inschrijver een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid betreft, moeten voor
elke partner van die combinatie zonder rechtspersoonlijkheid de bovenvermelde documenten ingediend worden.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
[Percelen 1,2,3,4,5,6]
 Inschrijver dient het liquiditeitsratio en solvabilliteitsratio op te geven over de laatste gepubliceerde jaarrekening.
 De kandidaat voegt bij zijn kandidatuur een verklaring op erewoord van minder dan twee (2) maanden oud en ondertekend door de daarvoor gemachtigde persoon, waarop voor de laatste drie (3) boekjaren van zijn onderneming zijn specifieke omzet PER PERCEEL vermeld staan. Indien de kandidaat dus voor meerdere percelen inschrijft dient dit per perceel afzonderlijk vermeld te worden. Met specifieke omzet wordt heel uitrukkelijk en duidelijk verwezen naar omzet met betrekking tot specifiek gelijkaardige diensten als het voorwerp van het perceel
III.2.3. Vakbekwaamheid:
[Percelen 1,2,3,4,5,6]
 De kandidaat voegt een verklaring (op eer) bij die stelt dat:
-de kandidaat beschikt over een matuur lokaal netwerk van techniekers die kunnen instaan voor installatie, snelle interventies, en onderhoud van het netwerk. De kandidaat dient daarnaast een beschrijving toe te voegen van de precieze aard zijn lokale aanwezigheid (aantal servicecentra, techniekers in eigen beheer of via onder aanneming, etc)
-de kandidaat beschikt over een eigen Nederlandstalig callcenter en kan Nederlandstalige techniekers, accountmanagers en administratieve aanspreekpunten in eerste lijn verzekeren.
-indien de kandidaat voor deze opdracht beroep moet doen op een derde partij (onderaanneming) dient men dit expliciet aan te geven.
[Percelen 1,2,3,4,5,6]
 De inschrijver voegt per perceel referenties bij van drie gedocumenteerde en relevante recente leveringen van diensten, met minimum vermelding van volgende gegevens:
-de naam van het bedrijf
-de doelgroep: openbare of privésector
- de volledige gegevens (naam en functie van de contactpersoon, adres, telefoonnummer, e-mailadres en faxnummer)
- de begin- en de einddatum van de dienst
- beschrijving van de oplossing
- beschrijving van de doelstellingen en aanpak
- het jaarlijks bedrag
Per perceel kunnen hieronder specifiekere nadere minimumeisen worden gesteld aan de referenties.
De lijst moet minstens afgestemd zijn op de beschreven criteria en mag geenszins een standaard referentielijst zijn.
[Perceel 1 : Mobiele spraak- en datadiensten]
 De 3 opgegeven referenties van de kandidaat dienen betrekking te hebben op:
Groepering, bestaande uit minimum 10 entiteiten op verschillende locaties die 500 SIM-kaarten hebben op groepsniveau, waarvan een gedeelte van de nummers in een split invoicing/billing system zit.
[Perceel 2 : Vaste telefonie]
De 3 opgegeven referenties van de kandidaat dienen betrekking te hebben op:
Groepering, bestaande uit minimum 10 entiteiten op verschillende locaties met minimum waar gebruik wordt gemaakt van een mix van technologieën (ISDN, SIP trunking, analoge lijn etc)
[Perceel 3 : WAN (Wide Area Network)]
De 2 opgegeven referenties van de kandidaat dienen betrekking te hebben op:
Groepering, bestaande uit minimum 10 entiteiten op verschillende locaties die via een WAN met elkaar verbonden worden
1 referentie van de kandidaat dient betrekking te hebben op een full mesh network.

[Perceel 4 : Centraal internet]
De 3 opgegeven referenties van de kandidaat dienen betrekking te hebben op:
Een centrale internetconnectie van meer dan 200Mbit.
Waarvan minstens 1 referentie met een redundante actief-actief opstelling
Waarvan minstens 1 referentie met een redundante actief-passief opstelling
[Perceel 5 : High capacity punt-tot-punt verbindingen met low latency]
 2 referenties van de kandidaat dienen betrekking te hebben op:
Projecten waarbij de verbinding gebruikt wordt om een storage (SAN) cluster te realiseren met synchrone mirroring overheen een afstand (kabellengte) van +50 km waarvoor een redundant kabelpad voorzien is.
 1 referentie an de kandidaat dient betrekking te hebben op:een verbinding waarbij een mix werd gehanteerd van FC en IP.
[Perceel 6 : IP televisie]
Geen specifieke bijkomende referentievereisten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 29/3/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/2/2016

Annonces similaires du BDA :