AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Tsedek therapeutisch centrum
Bist 90, BE-2180 Ekeren
Contact: Marc Parmentier
E-mail: marcparmentier@tsedek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een leefhuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Willy Staeslei 56 te Ekeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
offerteaanvraag fase 1
Bouwen van een leefhuis, Willy Staeslei 56 te Ekeren
voor vzw Tsedek - Therapeutisch Centrum
maximale uitvoeringstermijn 220 werkdagen (cfr. gunningscriterium)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De aannemer mag zich niet bevinden in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §1 van het KB Plaatsing én even-min in één van de uitsluitingstoestanden van art. 61 §2 van het KB Plaatsing.
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61 §1 én §2 (cf. art. 61 §4, 3e alinea KB Plaatsing). Het fiscaal attest wordt opgevraagd door de aan-bestedende overheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Volgens voorwaarden zoals vermeld in het gedeelte administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Op basis van de raming dient de inschrijver overeenkomstig de wet van 20 maart 1991 en het KB van 26 september 1991 over de erkenning te beschikken aangegeven in de aankondiging (categorie D, klasse 5).
De inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige documenten waaruit blijkt dat hij voldoet aan de vereisten inzake erkenning.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 75
Criterium 2: werfopvolging, rapportering en toezicht, Weging: 10
Criterium 3: uitvoeringstermijn, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/04/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 214.86 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: - hetzij persoonlijk afhalen tegen contante betaling op het architectenbureau tijdens de kantoor-uren;
- hetzij bestellen via email op (mail architectenbureau) en na overschrijving op rekeningnummer BE28 3631 4992 1220 van arto architectuur bvba, met vermelding van project én perceel; de aannemer wordt tevens verzocht zijn eigen BTW-nummer mee te delen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/04/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
11/04/2016 - 11:00
Plaats: Elegast vzw centrum voor jeugd en gezin, Belgiëlei 203, 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/02/2016