Autonoom Gemeentebedrijf Lanaken

Lanaken - Verbouwen Sporthal Sparrendal - Deel 1 : Nieuwbouw cafetaria


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Lanaken
Jan Rosierlaan 1, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739 Fax: +32 89722487 E-mail: mady.beckers@lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken - Verbouwen Sporthal Sparrendal - Deel 1 : Nieuwbouw cafetaria
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken - Verbouwen Sporthal Sparrendal - Deel 1 : Nieuwbouw cafetaria
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest van voorlaatste kwartaal voorafgaand aan datum van opening der offertes.
Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. Dit attest moet betrekking hebben op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de dag van de ontvangst van de offertes.
Bewijs van rechtsgeldige ondertekening (uittreksels uit de statuten zoals verschenen in het Belgisch Staatsblad).
Een ljist van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : koopie van de inschrijving op de lijst van erkende aannemers in categorie D klasse 4.
nvt
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 170.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 15,00
Het bestek kan bekomen worden door storting van de aankoopprijs van het bestek inclusief de verzendingskosten op bankrekening BE25 9730 8457 9182 (BIC code ARSPBE22) op naam van Luc Christoffels of door afhaling van het bestek bij Architekt Christoffels Luc, Bessemerstraat 151, te 3620 Lanaken, tegen contante betaling van de aankoopprijs van het bestek.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/3/2016 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/3/2016 - 15:00
Plaats: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/2/2016

Annonces similaires du BDA :