AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Verko
Bevrijdingslaan 201, BE-9200 Dendermonde
Contact: Descamps Bart Pieter
Tel: +32 52251818 Fax: +32 52200142 E-mail: bart.descamps@dds-verko.be
Internet adres(sen): www.dds-verko.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CO affinatielijn 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De onderhavige opdracht betreft het ontwerp, de levering en plaatsing en in dienst stelling van een affinatielijn met afzeving en folie afscheiding in een gft-tunnelcomposteringsinstallatie voor rekening van verko.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1
Korte beschrijving:
het ontwerp, de levering, plaatsing en in dienst stelling van een nieuwe affinatielijn met afzeving en folie afscheiding met eventuele recuperatie van onderdelen van de huidige installatie waarbij een optimale scheiding nagestreefd wordt van de verschillende fracties bij de gevraagde capaciteit;
Hoeveelheid of omvang: één affinatielijn.
Perceel 2: Perceel 2
Korte beschrijving:
de overname van de bestaande affinatielijn;
Hoeveelheid of omvang: één affinatielijn.
Perceel 3: Perceel 3
Korte beschrijving:
bouwkundige aanpassingen en voorzieningen
Hoeveelheid of omvang: één affinatielijn.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
één affinatielijn
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De dienstverlener kan worden uitgesloten van deelneming aan de opdracht als hij zich bevindt in één van de categorieën voorzien in het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011. Hij dient aan te tonen niet onder één van deze uitsluitingscriteria te vallen door middel van volgende documenten:
- een attest waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de aangiften en de betalingen van de bijdragen aan de Sociale Zekerheid;
- een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een rechtelijke -of overheidsinstantie waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit in het gedrang brengt;
- een document van een gerechtelijk -of overheidsinstantie waaruit blijkt dat de inschrijver niet in staat van faillissement, gerechtelijk akkoord of vereffening verkeert;
- een document waaruit blijkt dat de inschrijver in orde is met de betaling van belastingen en B.T.W.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van de dienstverlener zal overeenkomstig het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 door de inschrijver gewaarborgd en gestaafd worden door het voorleggen van volgende documenten:
- een passende bankverklaring of het bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's;
- een exemplaar van de meest recente neergelegde statuten, bevoegdheden en jaarrekening (voor wat betreft vennootschappen);
- een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet betreffende de leveringen waarover de opdracht gaat, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver zal zijn technische bekwaamheid aantonen door alle afdoende elementen aan te brengen die noodzakelijk zijn opdat het opdrachtgevend bestuur de punten die voorzien zijn in het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011, zou kunnen nazien. Deze elementen zijn de volgende:
- Een lijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van bedrag en datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren;
- Een verklaring die de werktuigen, het materiaal, de technische uitrusting en het technisch geschoold personeel vermeldt waarover de opdrachtnemer zal beschikken voor de uitvoering van de opdracht;
- Een opgave van het gedeelte van de opdracht dat de kandidaat desgevallend voornemens is in onderaanneming te geven.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/04/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 15.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek en offerteformulier zijn te verkrijgen bij Verko in Dendermonde, Bevrijdingslaan 201, tegen prijs van ? 15,00 incl. BTW, betaling contant bij afhaling of per post na ontvangst betaling op rekeningnr. BE 05 7372 2401 5075.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/04/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/02/2016