Comité Voor Onderwijs Annuntiaten Heverlee Vzw

Basisschool Pastoor De Clerck Veltem. Opdracht 1 : aanpassingswerken elektrische installatie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Comité voor onderwijs Annuntiaten Heverlee vzw
Naamsesteenweg 355, BE-3001 HEVERLEE
Contact: Mevr. A. Aernouts
Tel: +32 16399018 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=228078
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Basisschool Pastoor De Clerck Veltem. Opdracht 1 : aanpassingswerken elektrische installatie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pastoor De Clerckstraat 1 te 3020 Veltem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Basisschool Pastoor De Clerck Veltem.
Opdracht 1 : aanpassingswerken elektrische installatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Vereiste bewijsstukken volgens bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie: D of P1. Klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/03/2016 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De dossiers zijn uitsluitend DIGITAAL te verkrijgen door overschrijving van 60.00 EUR (incl. BTW) op rekening IBAN BE98 4529 1681 3193 van EssaConsult bvba, Halensebaan 35 te 3290 Diest, met vermelding van het dossiernummer.Gelieve uw e-mail adres en uw BTW-nummer te vermelden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/03/2016 - 13:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/02/2016

Annonces similaires du BDA :