AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AGB Wingene
Oude Bruggestraat 13, BE-8750 Wingene
Contact: De heer Jan Albers
Tel: +32 51650064 Fax: +32 51650073 E-mail: jan.albers@wingene.be
Internet adres(sen): www.wingene.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
jaarlijks groot onderhoud voetbalterreinen Wingene en Zwevezele - raamovereenkomst 2016-2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sportpark Wingene, 8750 Wingene / Sportpark Zwevezele, Kasteelstraat z/n te 8750 Zwevezele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Door het veelvuldig gebruik dienen alle voetbalterreinen jaarlijks een onderhoudsbeurt te krijgen.
Deze onderhoudsbeurt bestaat uit: ecodressen en slepen (afhankelijk van de aard van het terrein is er bijkomende levering en uitvlakking van
teelaarde vereist), doorzaaien van terreinen, bezanden, diepverluchten (met vertidrain, ijscodrain of diepverluchtingsschudfrees) en inslepen zand.
De aard van de jaarlijkse onderhoudswerkzaamheden per terrein en de hoeveelheid te leveren teelaarde en zand per terrein zijn afhankelijk van staat van het veld
na afloop van het voetbalseizoen.
Er dient derhalve rekening mee gehouden te worden dat deze per veld en per jaar kunnen verschillen.
Het is de bedoeling dat een raamovereenkomst wordt gesloten voor de jaren 2016, 2017, 2018 en 2019.
( Een raamovereenkomst is een overeenkomst met het doel gedurende een bepaalde periode de voorwaarden inzake te plaatsen opdrachten vast te leggen, met name wat betreft de prijzen en eventueel de beoogde hoeveelheden. De eenheidsprijzen zijn vastgelegd voor een bepaalde periode. Er is dus geen totaal bestelbedrag, enkel een raming met vermoedelijke hoeveelheden).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt (gestaafd met technische fiches).
Een lijst van minstens vijf gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 30
Criterium 3: Start van uitvoering werken na afroep (maximum 5 werkdagen), Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
31/3/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, Schepenzaal, 1e verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/2/2016