AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regie der Gebouwen - Vlaanderen Regio Oost
Maastrichterstraat, 100, BE-3500 HASSELT
Contact: ir. Gert JANSENS, Diensthoofd
Tel: +32 16318711 Fax: +32 16318785
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=227904
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
MAASEIK FOD Financiën en Justitie Landschaps- en tuinaanlegdiensten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
MAASEIK FOD Financiën en Justitie Landschaps- en tuinaanlegdiensten
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/03/2016 - 14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/03/2016 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/03/2016 - 14:00
Plaats: Maastricherstraat 100 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken.
Het bestelformulier kan ook op het hierna vermelde adres aangevraagd worden: Regie der Gebouwen - Dienst e-Notification - t.a.v. dhr. Thierry VAN GUCHT, Gulden Vlieslaan 87, bus 2 te 1060 Brussel - Tel: +32 2 541 66 11 - Fax: +32 2 541 59 51 (bestekken@regiedergebouwen.be)
U kan het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier op bovenvermeld adres overmaken bij voorkeur per e-mail (of anders per telefax of via de post). Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per e-mail een beveiligde link met uniek paswoord waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert een plaatsbezoek na telefonische afspraak met dhr. VERBOVEN Niels telefoon: + 32 11771806 - gsm + 32 472523785 - mail niels.verboven@buildingsagency.be . Het specifieke adres kan u opvragen bij de vermelde contactpersoon van de aanbestedende overheid. Na het bezoek ontvangt u een bezoekattest dat u bij uw offerte moet voegen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/02/2016