AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regie der Gebouwen - Vlaanderen Regio Noord
Italiëlei, 4 b15, BE-2000 ANTWERPEN
Contact: mevr. Bierinckx Ilse en mevr. I. Van Beneden en mevr. L. Melis
Tel: +32 32230044 Fax: +32 32230101 E-mail: ilse.bierinckx@regiedergebouwen.be ingrid.vanbeneden@regiedergebouwen.be liesbeth.melis@regiedergebouwen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=227964
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
MOL - Internationale Instellingen - "Bouwwerkzaamheden - Laboratoriummeubilair"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
MOL - Internationale Instellingen - "Bouwwerkzaamheden - Laboratoriummeubilair"
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Attest van erkenning in ondercategorie D1 klasse 5
Attest van erkenning in de ondercategorie D16 klasse 3 voor de fabricage, montage en plaatsen van specifiek labomeubilair (hoofdstuk 13 van het bestek) Indien de aannemer niet zelf over de vereiste erkenning beschikt, dient hij een beroep te doen op een in de vereiste categorie, ondercategorie en klasse erkende onderaannemer en dit volgens het bedrag van de door de onderaannemer uit te voeren werken. De aannemer maakt aan de aanbestedende overheid het bewijs over van de voldoende erkenning van zijn onderaannemer. De aannemer is verplicht om beroep te doen op deze onderaannemer bij de uitvoering van deze specifieke werken
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/03/2016 - 09:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
25/03/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
25/03/2016 - 09:00
Plaats: Regie der Gebouwen - Italiëlei 4 (bus 15) - 6e verdieping - 2000 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een bezoek ter plaatse is vereist. De aanbestedende overheid organiseert een plaatsbezoek op woensdag 16 maart 2016 om 09:30 en op maandag 21 maart 2016 om 09:30. De geleide bezoeken vinden plaats na voorafgaandelijke afspraak met mevrouw Katrien Huyghe, telefoon: 03/233.00.82; gsm 0499/39 20 67; mail: katrien.huyghe@regiedergebouwen.be of mevrouw Shakera Kairkwah, telefoon: 03/233.00.86; gsm 0496/38 55 45; mail: shakera.kairkwah@regiedergebouwen.be.
Het bestek en al zijn bijlagen zoals meetstaat en plannen zijn enkel verkrijgbaar op aanvraag. Gelieve daartoe het bijgevoegde bestelformulier te gebruiken. Het bestelformulier kan ook op het hierna vermelde adres aangevraagd worden: Regie der Gebouwen - Dienst e-Notification - t.a.v. dhr. Thierry VAN GUCHT, Gulden Vlieslaan 87, bus 2 te 1060 Brussel - Tel: +32 2 541 66 11 - Fax: +32 2 541 59 51 (bestekken@regiedergebouwen.be) U kan het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier op bovenvermeld adres overmaken bij voorkeur per e-mail (of anders per telefax of via de post). Na verificatie van uw aanvraag ontvangt u per e-mail een beveiligde link met uniek paswoord waarmee u de opdrachtdocumenten kan downloaden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/02/2016