AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
College van burgemeester en schepenen van de stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Tel: +32 16805700 Fax: +32 16823071
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
REINIGEN VAN DE BUITENRAMEN, DAKKOEPELS EN DAKRAMEN VAN VERSCHILLENDE GEBOUWEN VAN STAD, AGB EN OCMW TIENEN (voor de max. duur van 4 jaar)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse gebouwen van stad, AGB en OCMW
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze diensten:
REINIGEN VAN DE BUITENRAMEN, DAKKOEPELS EN DAKRAMEN VAN VERSCHILLENDE GEBOUWEN VAN STAD, AGB EN OCMW TIENEN (voor de max. duur van 4 jaar)
Interne referentie:
GEB/2016/02
De opdracht omvat:
Reinigen buitenramen, dakkoepels en dakramen van de hiernavolgende gebouwen:
van de Stad Tienen:
1. Muziekacademie: Grote Markt 3 te 3300 Tienen
2. Zwembad: Reizigersstraat 81 te 3300 Tienen
3. Hoofdbibliotheek: Grote Markt 3 te 3300 Tienen
4. Gemeentehuiscomplex (stadhuis nieuw + oud gedeelte en oud politiekantoor): Grote Markt 27 te 3300 Tienen
van het Autonoom Gemeentebedrijf Tienen (AGB):
1. Vrijetijdscentrum (CC De Kruisboog + Academie Beeldende Kunst + Jeugddienst): Sint-Jorisplein 22 te 3300 Tienen
2. Erfgoedsite ( 't Toreke, Suikermuseum, Administratie, HHD): Grote Markt 3 te 3300 Tienen
3. Houtemveld ( Sporthallen, Voetbalkleedkamer): Sporthalstraat 8 te 3300 Tienen
van het OCMW Tienen:
1. Sociaal Huis: Kabbeekvest 110 te 3300 Tienen = pas vanaf 1 januari 2017
2. Serviceflats Seniorie Houtemhof: Houtemstraat 45 te 3300 Tienen (gemeenschappelijke delen) = pas vanaf 1 januari 2017
3. WZC Keienhof: Keibergstraat 71 te 3300 Tienen (Kumtich)
Alles wordt gefactureerd afzonderlijk per gebouw.
Duur van de opdracht:
De overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van één jaar en neemt een aanvang op 1 mei 2016. Behoudens vooropzeg van één der partijen, tenminste 2 maanden voor de vervaldag, kan de overeenkomst 3x voor de periode van één jaar stilzwijgend verlengd worden. De opdracht neemt dus sowieso een einde na een periode van 4 jaar (dus op 30 april 2020).
Uitzondering:
voor de twee eerste gebouwen van het OCMW zal de opdracht pas een aanvang nemen op 1 januari 2017 (wegens een lopende gunning), maar eindigt ze wel eveneens ten laatste 30 april 2020. Deze deelnemer start dan met de ingediende prijzen + dezelfde afspraken betreffende de eventuele prijsherziening.
Belangrijk:
In het offerteformulier wordt aangegeven wat het vermoedelijk aantal reinigingsbeurten per jaar is (vermoedelijke hoeveelheden). Het betreft hier echter een opdracht op afroep. De opdrachtgever is dus niet gebonden om elk gebouw een bepaald aantal keren te laten reinigen, maar zal afhankelijk van het budget bekijken voor welke gebouwen de opdracht zal gegeven worden. Dit geeft geen recht aan de dienstverlener op enige vorm van schadevergoeding.
- In het geval er gedurende de loop van deze opdracht nog andere dan de opgesomde gebouwen om eender welke reden zouden bijkomen, kunnen deze aan de opdracht worden toegevoegd, tegen prijzen die in de lijn liggen van de ingediende prijzen voor de andere gebouwen.
- In het geval er gedurende de loop van deze opdracht bepaalde van de opgesomde gebouwen om eender welke reden zouden wegvallen, kunnen deze van de opdracht worden geschrapt, zonder enige vorm van schadevergoeding.
- In het geval er gedurende de loop van deze opdracht nog bijkomende reinigingsbeurten gewenst zijn, worden deze aan dezelfde prijzen uitgevoerd als opgegeven in de inventaris
Toelichting:
Uitvoerige beschrijving zie deel C "Technische bepalingen".
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
- In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Het profiel van de dienstverlener zal beantwoorden aan volgende vereisten: ervaring bezitten inzake gelijkaardige opdrachten, met lijst van referenties
Een lijst kunnen voorleggen met min. 3 referenties (gelijkaardig en gelijkwaardig) gedurende laatste 5 jaar, met vermelding van:
het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties per jaar. Het totaal bedrag van de uitgevoerde prestaties aan minimum 1 van de 3 voornaamste klanten moet minimaal gelijk zijn aan het totaal bedrag van deze offerte.
datum van uitvoering van de opdracht
naam van de publiek - of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren
contactpersoon: naam, functie, telefoonnummer
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Technische kwaliteit, veiligheid en timing van de voorgestelde diensten, Weging: 15
Criterium 3: Milieuvriendelijkheid van de voorgestelde diensten, Weging: 10
Criterium 4: Mogelijkheid tot reiniging van private gedeelten van serviceflats, ., Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/3/2016 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier
verkrijgbaar:
- via mail op liesbet.veroeveren@tienen.be
- als bijlage aan de publicatie op e-procurement
- in de cloud http://cloud.3p.eu/Downloads/1/785/0K/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/3/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/3/2016 - 10:30
Plaats: Schepenzaal (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/2/2016