Gemeente Maldegem

Onderhoudscontract wegen 2016.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Maldegem
Marktstraat 7, BE-9990 Maldegem
Contact: De heer Hugo De Baets
Tel: +32 50728957 Fax: +32 50719410 E-mail: hugo.de.baets@maldegem.be
Internet adres(sen): www.maldegem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoudscontract wegen 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied gemeente Maldegem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoudswerken aan de gemeentelijke infrastructuur, horende tot wegenis en riolering en hun aanhorigheden, in verschillende deelopdrachten. Het aantal deelopdrachten is niet bepaald, en in principe onbeperkt.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring. Daaronder wordt verstaan een verklaring van de bank over de toestand van de inschrijver ten opzichte van de bijzondere eisen van de opdracht, waarbij de bank verklaart dat de cliënt de financiële capaciteit heeft om dergelijke contracten uit te voeren.
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk. (Deze lijst bevat enkel de gegevens die relevant zijn voor deze opdracht. Algemene lijsten worden uitgesloten en komen niet in aanmerking)
* Een lijst van de werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste werken. Deze getuigschriften bevatten het bedrag, het tijdstip en de plaats van uitvoering van de werken en geven duidelijk weer of deze uitgevoerd werden volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht. In voorkomend geval zullen deze getuigschriften door de bevoegde overheid rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden worden.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting (en hun kwalificaties) van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren. Er moeten minimaal 2 ploegen van elk 3 man eigen personeel inzetbaar zijn, waarvan per ploeg 1 van deze 3 personeelsleden de volledige leiding van de uit te voeren opdrachten op zich kan nemen.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
De minimum vereisten qua uitrusting zijn de volgende:
- 2 vrachtwagens met een minimum laadvermogen van 10 ton
- 2 graafmachines van minimum 14 ton, waarvan zeker 1 op rupsen en 1 op banden
- 1 minigraafmachine op rupsen van minimum 3 ton
uitgevoerde werken: Onderhoudswerken voor een totaal jaarlijks bedrag van minimaal EUR 200.000 incl. btw
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 3
C1 (Gewone rioleringswerken) , Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/3/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 24/3/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Maldegem, Fractielokaal, Gelijkvloers, Marktstraat 7, 9990 Maldegem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/2/2016

Annonces similaires du BDA :