AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Contact: Mevrouw Liliane Vandegaer
Tel: +32 16805799 Fax: +32 16823071 E-mail: liliane.vandegaer@tienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering en plaatsing van trekken in de theaterzaal van CC de Kruisboog (St.- Jorisplein 20 te 3300 Tienen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: cultureel centrum 'De Kruisboog', 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze leveringen: Levering en plaatsing van trekken in de theaterzaal van CC de Kruisboog (St.- Jorisplein 20 te 3300 Tienen)
Interne referentie: AGB/2016/02
Omschrijving: zie hoofdstuk technische bepalingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
raming: 314.600 euro
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
- Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/3/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier
De documenten kunnen per mail aangevraagd worden op liesbet.veroeveren@tienen.be
De documenten zijn toegevoegd als bijlage aan de publicatie op e-procurement website
De documenten zijn eveneens online beschikbaar op http://cloud.3p.eu/Downloads/1/780/0K/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/3/2016 - 11:00
Plaats: bureau overheidsopdrachten (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Ten einde een gedetailleerde en correcte inschrijving te kunnen indienen, brengt de inschrijver verplicht een plaatsbezoek aan de locatie om zich van de omstandigheden te vergewissen. Hiervoor kan u een afspraak maken met Bart Vangoitsenhoven - 0498/ 925 755).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/2/2016