AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Gent
Sint-Pietersnieuwstraat 25, BE-9000 Gent
Contact: De heer Peter Willaert
Tel: +32 92647911 Fax: +32 92643596
Internet adres(sen): www.ugent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Zuiderpoort : Herstel huurlocatie in oorspronkelijke staat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: F.I. 93.01 site Zuiderpoort Zuiderpoort Blok C0 C3, Gaston Crommenlaan 8 te 9050 Ledeberg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het terug in de oorspronkelijke staat brengen van de door de Universiteit Gent gehuurde kantoorruimtes in de Zuiderpoort, Gaston Crommenlaan 8 - 9050 Ledeberg:
Blok C0 - verdieping 1: ong. 560 m2
Blok C0 - verdieping 2: ong. 1.240 m2
Blok C0 - verdieping 3: ong. 1.340 m2
Blok C3 - verdieping 2: ong. 660 m2
De afbraak- en herstelwerken omvatten ruwweg:
? Verwijderen lichte tussenwanden, inclusief technieken (elektriciteit,.) en lokale herstellingen plafond
? Verwijderen vloerafwerking (hoofdzakelijk linoleum) op de verhoogde vloer
? Verwijderen keukenmeubilair en -toestellen
? Verwijderen koelinstallatie tot bovendaks
? Verwijderen elektrisch verdeelbord, toegangscontrole, datarack, databekabeling en elektrische bekabeling in de verhoogde vloer en tegen de oorspronkelijke wanden
? Verwijderen brandwerende schotten boven verlaagd plafond
? .
De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de huidige situatie; de hierboven opgesomde werken gelden slechts als een onvolledige opsomming.
Het huurcontract eindigt op 30 april 2016 waarna de oorspronkelijke toestand moet hersteld worden tegen 23 mei 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De verplichte uitsluitingsgronden bedoeld in artikel 61, § 1 van het KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren (deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude, witwassen van geld) zijn van toepassing.
Daarnaast kan uitgesloten worden van deelneming aan de opdracht, een kandidaat of inschrijver die :
- bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan;
- niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen overeenkomstig de bepalingen van artikel 62 van het KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren;
- niet in orde is met zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is, overeenkomstig de bepalingen van artikel 63 van het KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren;
- zich in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar inzake het toegangsrecht en de kwalitatieve selectie of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.
De kandidaten of inschrijvers verklaren door het enkele feit van deel te nemen aan de gunningsprocedure dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgronden bedoeld in §§ 1 en 2 van artikel 61 van het KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren bevinden. De Universiteit Gent zal de toestand van de kandidaten of inschrijvers op dit vlak nagaan.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : Categorie D (Algemene Aannemingen van bouwwerken), klasse 1
- Erkenning : categorie D, klasse 1
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2016 - 08:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek, plannen, inschrijvingsbiljet, veiligheid- en gezondheidsplan
De opdrachtdocumenten zijn vrij ter beschikking via de federale applicatie https://enot.publicprocurement.be, taal Nederlands, "Bekendmakingen zoeken".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/3/2016 - 08:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/2/2016