AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Perwez Stine/Michiels Annelies
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen): www.uzleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010583.P42: nieuwbouw ambulant centrum, perceel medische gassen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UZ Leuven
campus Gasthuisberg
Herestraat 49
3000 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Open aanbesteding voor werken. Referentie TE010583.P42: nieuwbouw ambulant centrum, perceel medische gassen
De uit te voeren opdracht kadert binnen een nieuw project omvattende de nieuwbouw van een ziekenhuisgebouw fase V met aansluitende ombouw van een bestaand ziekenhuisblok voor de Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Met Fase V - Ambulant centrum wordt een nieuwbouw gerealiseerd op de locatie van de vroegere vijvers ten zuiden van het bestaand consultatieblok 18; aansluitend zal blok 18 gerenoveerd worden.
De werken vinden plaats op een ziekenhuissite in exploitatie. Bovendien zullen gedurende bepaalde periodes op de werfzone zelf andere aannemers m.b.t. andere opdrachten aan het werk zijn. Het behoort tot de mogelijkheden dat de werken hierdoor enige hinder zouden kunnen ondervinden. De aannemer dient zich ervan bewust te zijn dat dit invloed kan hebben op de uitvoering van zijn werkzaamheden. De opdrachtgever zal evenwel alles in het werk stellen om dit te beperken.
Huidige opdracht omvat het perceel "Medische gassen". Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver bewijst dat hij zich niet in een geval van uitsluiting bevindt overeenkomstig dit art. 61 door
voorlegging van de in het offerteformulier vermelde bescheiden.
Voor de buitenlandse inschrijver dient het bewijsstuk te worden uitgereikt door de overheidsinstantie die hiervoor
in zijn land bevoegd is. Voor de buitenlandse inschrijver, afkomstig van een land waar de in het offerteformulier
vermelde attesten niet door een overheidsinstantie worden uitgereikt, dient een verklaring op eer te worden
gevoegd, gecertificeerd door een notaris of door een gerechtelijke of overheidsinstantie van zijn land.
Eveneens zal de inschrijver uitgesloten worden indien de Opdrachtgever volgende gevallen vastgesteld heeft en
aannemelijk kan maken:
- een ernstige fout begaan heeft bij zijn beroepsuitoefening;
- zich in ernstige mate schuldig gemaakt heeft aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van
inlichtingen.
In toepassing van art. 66 KB Plaatsing zijn deze bepalingen individueel toepasselijk op alle deelnemers die samen
inschrijven als combinatie zonder rechtspersoonlijkheid (vb. tijdelijke handelsvennootschap) of die de intentie
hebben om een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid op te richten.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht
van de aannemer na te gaan moeten bij de offerte
de in het offerteformulier vermelde bescheiden worden
gevoegd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Onverminderd de bepalingen betreffende de erkenning
van aannemers van werken, wordt de technische
bekwaamheid van de aannemer aangetoond door de
in het offerteformulier te vermelde bescheiden.
Klasse 1 : tot 135.000 EUR,
Categorie: D16
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 31/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 154.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Een afdruk van het bijzonder bestek en de plannen kan vanaf 16/02/2016 tijdens de kantooruren na voorafgaandelijke verwittiging tegen betaling worden afgehaald na voorafgaandelijke betaling van ? 154,00 BTW en verzendingskosten inbegrepen op rekeningnummer IBAN BE56 7755 2609 5988 BIC GKCCBEBB van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D6466/MG + BTW nummer.
? 154,00 BTW en verzendingskosten inbegrepen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/04/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
07/04/2016 - 10:30
Plaats: UZ Leuven, Administratief Gebouw, vergaderzaal Berlioz, grijze pijl, 1ste verdieping
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: de inschrijver(s)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Alle briefwisseling geschiedt in het Nederlands.
Partij voor briefwisseling tijdens de vragenronde:
Ontwerper:
nv De Klerck Engineering, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge tel 050/32.01.22
aanbesteding@sdke.be
Een kopij van zijn briefwisseling wordt door de aannemer overgemaakt aan de Ontwerper (op het e-mailadres aanbesteding@sdke.be) en aan de Opdrachtgever (op het e-mailadres BouwteamfaseV@uzleuven.be).
Gedurende de offerteperiode en vóór toewijzing kan enkel schriftelijk inlichtingen bekomen worden.
Het aantal vragenrondes dat voorzien wordt, is één (1)
- voor alle schriftelijke vragen die zijn toegekomen bij de Ontwerper uiterlijk 8-3-2016 zal schriftelijk worden geantwoord uiterlijk 22-03-2016;
Er zal niet meer worden geantwoord op vragen die bij de Ontwerper en/of de Opdrachtgever zijn toegekomen na 8-3-2016. Dit doet evenwel geen afbreuk aan de meldingsplicht van de inschrijver op het vlak van vergissingen en leemten in de zin van art. 83 en 86 van het KB Plaatsing.
Na toewijzing zal de aannemer alle briefwisseling richten aan:
Universitaire Ziekenhuizen Leuven
Technische dienst - T.a.v. Leidend Ambtenaar Nieuwbouw Fase V - Ambulant Centrum
Herestraat 49
3000 Leuven
e-mail: BouwteamfaseV@uzleuven.be
Een kopie van alle briefwisseling wordt overgemaakt aan de Ontwerper, de Constructiemanager en de Veiligheidscoördinator. Elke elders geadresseerde briefwisseling zal aanzien worden als ongeldig en niet bestaande.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/02/2016