AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Vrij katholiek secundair onderwijs Menen-Wervik-Wevelgem
Oude Leielaan 15, BE-8930 Menen
Contact: Behaegel Rik Gustaaf
Tel: +32 56438070 E-mail: rik@db-architecten.be
Internet adres(sen): www.sgsintjan.org
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ruwbouw en afwerking exl technieken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van sanitair VTI Menen - sloping - nieuwbouw met uitzondering van het lot technieken
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Ruwbouw en afwerking
Korte beschrijving:
volledige opdracht met uitzondering van de technieken
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: tussen 210000.00 en 230000.00 EUR .
Perceel 2: Ruwbouw en afwerking
Korte beschrijving:
volledige opdracht met uitzondering van de technieken
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: tussen 210000.00 en 230000.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
+/- 280000 ?
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 210000.00 en 230000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sector.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 155.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Betaling door overschrijving op rek nr BE72 738006420716 van DB-Architecten met vermelding dossier PS005C 1
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/02/2016