AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VZW Zorg en Welzijn
Gasthuisstraat 26, BE-8520 Kuurne
Contact: Wodka Algoet
E-mail: wodka.algoet@wzckuurne.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226987
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie en Nieuwbouw Woonzorgcentrum Heilige Familie Kuurne Perceel Elektriciteit: Verpleegoproep, Telefonie, Toegangscontrole en WiFi voor de volledige site
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 8520 Kuurne
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie en nieuwbouw woonzorgcentrum Heilige Familie Kuurne
Perceel Elektriciteit: Verpleegoproep, Telefonie, Toegangscontrole en Wifi voor de volledige site
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW < ? 600.000
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie administratieve bepalingen van het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie administratieve bepalingen van het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie administratieve bepalingen van het bestek
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 135.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Volledig aanbestedingsdossier wordt op afdruk per post opgestuurd mits voorafgaandelijke betaling op rekeningnummer KBC BE 02 4470 0018 6140 op naam van Istema NV, Voskenslaan 332 te 9000 Gent, bedrag ? 135,00 incl. BTW, mededeling 0821KUV-EL + naam van onderneming
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Istema N.V., Voskenslaan 332 te 9000 Gent
Arduenna architectenbureau, Noordlaan 10 te 8520 Kuurne
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/02/2016