Nieuw Dak Cvba

Vervanging beglazing ifv ventilatieroosters en vervanging dakvlakramen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Nieuw Dak cvba
Grotestraat 65, BE-3600 Genk
Contact: Max Johannes
Tel: +32 478672702 E-mail: johan.max@nieuwdak.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226159
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
vervanging beglazing ifv ventilatieroosters en vervanging dakvlakramen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Genk wijk Hoevenzavel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
vervangen beglazing en plaatsen van ventilatieroosters
vervangen dakvlakramen
152 woningen en appartementen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 344032.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
cfr VM/B
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
cfr VM/B
III.2.3. Vakbekwaamheid:
cfr VM/B
Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D1, D5, D14
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/03/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 70.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Aanbestedingsdocumenten zijn mits contante betaling af te halen bij Nieuw Dak 70Euro (verzending + 8,30Euro = 78,30Euro). Na overschrijving van de kostprijs plus verzending op rekeningnummer BE47 0010 6651 3380 met referentie 'Hoevenzavel glas' zal het bundel per kilopost verzonden worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/03/2016 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/03/2016 - 09:00
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: iedereen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016

Annonces similaires du BDA :