AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Franciscuscollege vzw
Minderbroedersstraat 11, BE-3550 Heusden-Zolder
Contact: Stramien CVBA, Broederminstraat 52, 2018 Antwerpen
Xavier Avontroodt, Zoë Pacque
Tel: +32 32485402 E-mail: info@stramien.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226566
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatiewerken_Sint-Franciscuscollege_Heusden-Zolder
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: site Sint-Franciscuscollege gelegen te Heusden-Zolder
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatiewerken aan het Sint-Franciscuscollege vzw gelegen, Minderbroedersstraat 11, 3550 Heusden-Zolder: aanpassingswerken in verschillende gebouwen van de site: zowel structurele werken als werken in functie van de brandveiligheid, aanpassingen aan de technieken,. .
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid
Dit attest moet betrekking hebben op het voorlaatste afgelopen kwartaal voor de dag van de ontvangst van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/03/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 181.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: per mail gratis te verkrijgen (info@stramien.be
op papier: per post
na betaling op BE44 7330 0634 5345 (KBC) met vermelding van BTW-nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/03/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016