AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mariaziekenhuis Noord-Limburg
Maesensveld 1, BE-3900 Overpelt
Contact: Verantwoordelijke Aankoopdienst
Wim Willems
Tel: +32 11826531 Fax: +32 11826001 E-mail: wwilems@mznl.be
Internet adres(sen): www.mznl.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuw wifinetwerk Mariaziekenhuis Noord Limburg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Overpelt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen nieuw wifinetwerk Mariaziekenhuis
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Attest RSZ (voorlaatste kwartaal)
- attest Fiscale verplichtingen (aan te vragen bij "telemarc@minfin.fed.be"
- Uittreksel uit het strafregister
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt , met name wifi-infrastructuur, over de laatste 3 beschikbare boekjaren
de minimum omzet voor de wifi-infrastructuur bedraagt 500.000 ? per boekjaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- opgave van het aantal technici behorend tot de onderneming en actief op vlak van wifi-infrastructuur incl. actieve apparatuur;
- het -bewijs dat de inschrijver gemachtigd is en over voldoende kennis beschikt om het materiaal te installeren en te configureren m.b.t. de te installeren oplossing; de inschrijver levert een lijst van minimum 3 technici die gecertificeerd zijn om de oplossing uit te voeren
- opgave van het aantal technici tot de onderneming behorend, en in het bijzonder deze belast met de onderhoudsdienst na verkoop en hun attest dat zij over voldoende kennis beschikken om het materiaal en de oplossing te onderhouden; het aantal is minstens 3 die de regio Limburg bedienen binnen de opgelegde interventie- en hersteltermijnen vermeld in het onderhoudscontract
- lijst van 3 werken van de laatste 3 jaar, die overeenstemmen met het voorwerp en de grootte van deze aanneming, voorzien van attesten van goede uitvoering met vermelding van de wifiwerken. 2 van deze werken bevatten ook een track&tracesysteem gekoppeld op het wifisysteem. Deze referenties vermelden het bedrag en de aard van de werken (wifi), de plaats van uitvoering, de contactpersoon en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Een bezoek kan gepland worden door de bouwheer aan één of meerdere van deze referenties ter staving van de technische bekwaamheid. De werken voldoen aan volgende criteria:
omzet minimum 200.000 ? voor de levering en installatie, exclusief onderhoud
min. 35.000m²
bij voorkeur in de verzorgingssector
bij voorkeur waarvoor de inschrijver ook het onderhoud uitvoert
- certificaten van conformiteit met specificaties of normen van de te leveren wifi-infrastructuur
- de roadmap van het wifimateriaal voor de volgende 3 jaren
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: P1, S4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De elektronische opdrachtdocumenten worden toegestuurd op eenvoudige vraag per e-mail aan stijn.vandenhende@ingenium.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/03/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Verplicht plaatsbezoek
Voorafgaand aan de opening van de offertes wordt voorzien om een plaatsbezoek op de campus te organiseren in Mariaziekenhuis. De inschrijver kan 1 van onderstaande datums uitkiezen:
22/02/2016 van 10.00 tot 12.00 uur, zaal Louis Pasteur 10u00
24/02/2016 van 10.00 tot 12.00 uur, zaal Sigmund Freud 10u00
Wifimetingen kunnen door de respectievelijke inschrijvers uitgevoerd worden op dezelfde data maar dan in de namiddag vanaf 13.30 tot 16.30 uur.
De inschrijver dient minstens 14 dagen op voorhand schriftelijk per mail de gekozen datum te communiceren aan Dhr. Tom Van Opstal (tvanopstal@mznl.be).
Dit plaatsbezoek is verplicht.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/02/2016