Agentschap Facilitair Bedrijf

2016/HFB/OO/30998 - Aanpassen toegangsbeveiliging.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226426
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2016/HFB/OO/30998 - Aanpassen toegangsbeveiliging.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kabinet Vlaamse Regering - Koolstraat 35, 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanpassen toegangsbeveiliging.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aanbestedende overheid is van oordeel dat erkenning vereist is in onder categorie P1.
De aanbestedende overheid is van oordeel dat de minimaal vereiste klasse is: klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2016 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/03/2016 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/03/2016 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5 D04
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Omwille van het vertrouwelijk karakter van de opdracht (nl. werken in een gebouw waar een kabinet is gehuisvest), dienen geïnteresseerde marktspelers de plannen op te vragen bij het Team Plaatsing en Rapportering van de afdeling Aankoopcentrale en Overheidsopdrachten via mail op aanbestedingen.afm@bz.vlaanderen.be
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 04/02/2016

Annonces similaires du BDA :