Tmvw Servicelijnen

KANDIDATUURSTELLING: AD-154-15-40-005 Het ontwerp en de realisatie van het kinderdagverblijf Wiegelied te Oostende.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Decroix Evelien
Tel: +32 92425771 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=223845
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KANDIDATUURSTELLING: AD-154-15-40-005 Het ontwerp en de realisatie van het kinderdagverblijf Wiegelied te Oostende
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Stad Oostende voorziet een project voor het kinderdagverblijf Wiegelied omwille van noodzakelijke ingrijpende werken en capaciteitsuitbreiding. De doelstelling is om op deze site een nieuw kinderdagverblijf met een minimum van 60 kindplaatsen te bouwen volgens een bio-ecologische strobaalbouwtechniek.
Hiertoe wordt beoogd een partner aan te stellen die via een DESIGN AND BUILD formule de bouw van een kinderdagverblijf van A tot Z zal uitwerken, realiseren en opvolgen. Hierbij dient men op basis van het programma van eisen een doelgericht ontwerp en plan van aanpak voor de nieuwbouw volgens een bio-ecologische strobaalbouwtechniek op te maken, en dit vervolgens te realiseren.
De opdrachtnemer dient evenwel rekening te houden met het maximale budget van ? 995 000 (incl. btw) voor de volledige uitwerking en realisatie van het project.
De projectsite met een oppervlakte van 6.435 m² is gelegen op het adres: Mariakerkelaan 272 te 8400 Oostende en gekend onder de kadasternummers:
- 4 AFD A 0169 A2 (tuin) 852 m²
- 4 AFD A 0169 Z (tuin) 4 m²
- 4 AFD A 0169 B2 (kinderdagverblijf) 5.579 m²
Aan de inschrijvers wordt in elke fase van de marktconsultatie een resultaatsverbintenis gevraagd op vlak van budget, kwaliteit en timing (type "sleutel op de deur"). Op die manier dient reeds in de offertefase duidelijk te worden wat haalbaar is, binnen welk budget en tegen wanneer.
De inschrijvers dragen ter zake alle risico's, met inbegrip van het bekomen van de nodige vergunningen voor het door hen voorgestelde concept.

Timing (indicatief)
Er wordt beoogd het bestek in de loop van april over te maken, waarna de geselecteerde kandidaten maximaal 10 weken de tijd zullen krijgen om hun offerte op te maken. De eerste onderhandelingsronde wordt gepland in de zomer van 2016, met het oog op het sluiten van de opdracht tegen oktober/november 2016.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Attest van inschrijving bij de Orde van Architecten of
Europees Equivalent
- Erkenning
- Tevredenheidsattesten
- Capaciteit en organisatorische
bekwaamheid
- categorie D, klasse conform oprichtingskost van het gebouw
- De inschrijver dient aan te tonen dat hij in staat is de opdracht tot een goed einde te brengen op basis van een opgave van referenties van gelijkaardige opdrachten. Alle gevraagde referenties dienen uitgevoerd binnen de laatste vijf (5) jaar voorafgaand aan de indiening van de kandidatuurstelling.
De ervaring van het inschrijvend team dient te worden gestaafd met opgave van:
- minstens één (1) relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest) inzake het ontwerp van een gebouw met aanwending van strobaalbouwtechniek;
- minstens één (1) relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest) inzake het ontwerp van een infrastructuurproject met kinderopvangfunctie met een minimaal uitvoeringsbedrag van ? 150 000 (excl. btw);
- minstens één (1) relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest) inzake de realisatie van een project met aanwending van strobaalbouwtechniek, met een uitvoeringsbedrag van minstens ? 300 000 (excl. btw);
- minstens één (1) relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest) inzake de realisatie van een project met betrekking tot een polyvalent openbaar gebouw met een minimaal uitvoeringsbedrag van ? 500 000 (excl. btw).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 03/03/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 04/03/2016 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij: mevr. Evelien Decroix (evelien.decroix@farys.be, tel. 09/242 57 71) of bij mevr. Fanny Pynckel (fanny.pynckel@farys.be, tel. 09/242 57 97).
OPGELET: de opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mailadres:
aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/02/2016

Annonces similaires du BDA :