Stad Gent

Raamovereenkomst voor het onderhouden van de liftinstallaties in diverse gebouwen van de stad Gent voor een periode van 5 jaar.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Gent
Botermarkt 1, BE-9000 Gent
Tel: +32 92667780 Fax: +32 92667379 
Internet adres(sen): www.gent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het onderhouden van de liftinstallaties in diverse gebouwen van de stad Gent voor een periode van 5 jaar.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse Gebouwen, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het onderhouden van de liftinstallaties in diverse gebouwen van de stad Gent voor een periode van 5 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De totale looptijd van deze opdracht bedraagt 60 maanden en bestaat uit aparte deelopdrachten.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de beroepsmatige fiscale verplichtingen (personen- of vennootschapsbelasting en btw-verplichtingen) overeenkomstig de wettelijke bepalingen (van het land van vestiging). Het attest betreft de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste indieningsdatum van de offertes (art. 63 KB Plaatsing)
* voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg nagaan of de kandidaat/inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid de vereiste bijdragen heeft betaald in de zin van art. 62, §1 KB Plaatsing
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- een recent origineel attest van niet-faillissement
- omzetcijfers in onderhoud van personenliften van de laatste drie jaren
- een recent origineel attest van niet-faillissement, afgeleverd door de Rechtbank van Koophandel (max. 3 maanden oud t.o.v. de dag van opening van de offertes).
- omzetcijfers in onderhoud van personenliften van de laatste drie jaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken: De inschrijver dient minstens opgave te doen van 3 referenties aangaande gelijkaardige dienstverleningen in de laatste drie jaar, voorafgaand aan deze opdracht; hun bedrag, data en de publieke- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd zijn. Per referentie duidelijk adres, contactpersoon en contactgegevens bij te voegen. De referenties dienen door de Stad Gent contacteer baar te zijn.
- Een getuigschrift dat de onderhoudsfirma ISO 9001:2000 gecertificeerd is.
- De inschrijver dient over voldoende ervaring te beschikken: De inschrijver dient minstens opgave te doen van 3 referenties aangaande gelijkaardige dienstverleningen in de laatste drie jaar, voorafgaand aan deze opdracht; hun bedrag, data en de publieke- of privaatrechtelijke instanties waarvoor ze bestemd zijn. Per referentie duidelijk adres, contactpersoon en contactgegevens bij te voegen. De referenties dienen door de Stad Gent contacteer baar te zijn.
- Een getuigschrift dat de onderhoudsfirma ISO 9001:2000 gecertificeerd is.
- Verder moet de firma in staat zijn om:
1. De mogelijkheid te bieden om online volgende gegevens van elke lift , begrepen in het contract, op te vragen:
 beschikbaarheid
 prestaties
 reparatiekosten
 aantal ' buiten gebruik ' periodes/jaar
 interventiesnelheid bij defecten
 contactgegevens van onderhoudsmanagers
 dagelijkse rapportering via mail van buiten dienst installaties en openstaande storingen
 hulp bij planning van toekomstige moderniseringen (d.m.v. overzicht uitgevoerde onderhoudsbezoeken en interventies, rapport van de onderhoudskosten enz.)
2. Aan de hand van een gelijkaardig contract moet de onderhoudsfirma aantonen dat het storingspercentage na 1 jaar,van de door haar onderhouden liften, kleiner of gelijk is aan 0,5% van het totaal bestand. Dit percentage wordt bekomen door preventieve onderhoudsbeurten en een plaatselijke dienstverlening 24u/24 u en 7d/7 voor het verhelpen van storingen. Bovendien moet de firma aan de hand van gelijkaardige contracten kunnen aantonen dat het storingsgemiddelde verder zal dalen gedurende de onderhoudsperiode.
3. De inschrijver voegt bij zijn offerte de samenstelling van zijn operationeel team toe, voor de regio Oost-Vlaanderen, waarmee hij denkt de bedingen van het contract te kunnen voldoen.
Het operationeel team bevat de namen en beroepsspecificaties van de supervisor, +/-10 onderhoudstechniekers, en 1 specialist. Hij verklaart bovendien dat de wagens van zijn onderhoudstechniekers met de meest courante wisselstukken uitgerust zijn om onmiddellijk te kunnen herstellen.
4. Verklaring van bijscholing en/of training onderhoudstechniekers i.v.m. nieuwe producten, en onderhoud van apparatuur van de meest courante merken op de markt.
5. Verklaring betreffende de beschikbaarheid van essentiële onderdelen voor herstelling, waardoor de reparatieduur beperkt blijft tot 2u. (Dit bij courante pannes, bij unieke onderdelen waar bestellingen voor nodig zijn bewijzen en op de hoogte houden van de opvolger van het onderhoudscontract)
6. De onderhoudsfirma voegt bij zijn offerte een mobiliteisplan voor het uitvoeren van de onderhoudstaken en het oplossen van de storingen, rekening houdend met het Gents mobiliteitsplan (zie bijlage).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/3/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/3/2016 - 09:30
Plaats: AC Portus, 2de verdieping, Keizer Karelstraat 1, 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet!
Indien u geïnteresseerd bent in deze opdracht kunt u deze verder opvolgen door u als onderneming te registreren op de website van e-Notification.
Deze aankondiging kunt u dan aanduiden als favoriet door bovenaan op de hiervoor aangemaakte knop te drukken 'toevoegen aan favorieten' en de functie 'messaging' te activeren.
U wordt dan op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingsberichten.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/2/2016

Annonces similaires du BDA :