Arendonk

Arendonk: aanleg infrastructuur Biesputten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Arendonk
Vrijheid 29, BE-2370 Arendonk
Contact: Tubeeckx Ils Karel
Tel: +32 11240817 E-mail: be_pso_irv@arcadisbelgium.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=226109
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Arendonk: aanleg infrastructuur Biesputten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg infrastructuur Biesputten:
 Het leveren, plaatsen en in stand houden van de signalisatie verschillend van de werfzone tijdens de werken
 Rioleringswerken: aanleg DWa-riolering en RWA-systeem
 Grondwerken: terreinnivellering en ontbossing
 Bestratingswerken: parking en voetpaden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 4 : tot 900.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/03/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 141.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: dossiers kunnen mits voorafgaandelijke storting op rekeningnummer ING - 320-0687053-72 van Arcadis Belgium nv, Eurostraat 1 bus 1 te 3500 Hasselt aangekocht worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/03/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 09/03/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis Arendonk, Vrijheid 29 te 2370 Arendonk
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: aannemers, bestuur, projectleider studiebureau
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn: 50 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/02/2016

Annonces similaires du BDA :