AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Antwerpen
Middelheimlaan 1, BE-2020 Antwerpen
Contact: Elio Berardocco
E-mail: aanbestedingen@uantwerpen.be
Internet adres(sen): www.uantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
16 005 Onderhoud van verwarmingsinstallaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren dienst betreft: het onderhoud van verwarmingsinstallaties.
Deze opdracht omvat twee percelen:
1/campus Drie eiken (=verder CDE)
2/campus Middelheim/Groenenborger (=verder CMI/CGB)
Het betreft een opdracht zonder exclusiviteit.
De aanbestedende overheid garandeert geen minimum afname van opdrachten.
De opgegeven hoeveelheden zijn vermoedelijke hoeveelheden en zijn gebaseerd op aantallen uit het verleden. Ze bieden geen garantie naar de toekomst toe.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 1/Campus Drie eiken
Perceel 2: 2/Campus Middelheim en Groenenborger
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 van de wet van 15 juni 2006 en 61 § 1 en § 2 e.v. van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Ten aanzien van de inschrijver die in aanmerking komt voor gunning, zal dit ook daadwerkelijk worden gecontroleerd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van de inschrijver dient te worden aangetoond door volgende documenten voor te leggen:
- een verklaring waaruit blijkt dat de totale omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp is van deze opdracht minstens 500.000 euro bedraagt over de laatste drie beschikbare boek-jaren;
- een referentielijst van minstens 5 klanten van de laatste drie jaren met opgave van een
contactpersoon en met vermelding van de verwarmingsinstallaties die minimum een omvang hebben van 2MegaWatt geïnstalleerd vermogen en die door de dienstverlener werden onderhouden;
- een verzekeringspolis Arbeidsongevallen en Burgerlijke Aansprakelijkheid met vermelding van het bedrag per schadegeval per jaar. Een kopie van voormelde polissen dient bij de offerte te worden voorgelegd.
Indien de inschrijver om redenen die hij verantwoordt, niet in staat is om hoger vernoemde referenties voor te leggen, kan hij zijn financiële en economische draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische bekwaamheid of beroepsbekwaamheid van de inschrijver dient te worden aangetoond door een bewijs voor te leggen waaruit dient te blijken dat de inschrijver voldoet aan volgende kwaliteitsnormen:
- VCA attest zowel op naam van het bedrijf als van de technici die ingezet zullen worden voor de uitvoering van deze opdracht;
- opgave van minstens 3 tot de onderneming behorende technici of technische organen die
beschikken over een Attest GI-GII (vroeger G1 - G2 - G3) erkenning Gas of Vloeibare brandstof-fen Vlaams Departement Leefmilieu, Natuur en Energie (LNE);
- wachtdienst 24h/24h met telefonische bijstand en met vermelding van een é-mailadres op basis waarvan er interventies kunnen worden aangevraagd.
- een omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onder- aanneming wil geven;
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 80
Criterium 2: Responstijd, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/03/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/03/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/02/2016