AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ninove
Centrumlaan 100, BE-9400 Ninove
Contact: Mevrouw Wendy Van Eeckenrode
Tel: +32 54313279 Fax: +32 54323849 E-mail: wendy.vaneeckenrode@ninove.be
Internet adres(sen): www.ninove.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
onkruidbestrijding en veegwerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Ninove
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
onkruidbestrijding en veegwerken
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
- RSZ attest
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Verplichte bijkomende documentatie, die deel uitmaken van de offerte
1. lijst met de voornaamste gelijkaardige diensten de laatste 3 jaar, vergezeld van de contactgegevens en een attest van goede uitvoering. Minimum 3 referenties en attesten dienen van andere besturen te zijn dan de stad Ninove. De referenties vermelden de opdrachtgever, het jaar van uitvoering alsook de aantallen en de m² die werden uitgevoerd. De referenties zijn zowel naar aard van de opdracht als naar omvang gelijkaardig. Wanneer de inschrijver beroep doet op de draagkracht/bekwaamheid van andere entiteiten en die draagkracht/bekwaamheid bepalend is voor zijn selectie, vermeldt de inschrijver in zijn offerte voor welk gedeelte hij een beroep doet op die draagkracht/bekwaamheid en welke andere entiteiten hij voorstelt.
2. lijst van in te zetten materiaal : gedetailleerd, en dient te voldoen conform de technische beschrijving.
Vereiste erkenning: klasse 1, G3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: 50 punten op prijs
Criterium 2: 50 punten op plan van aanpak
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/3/2016 - 15:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
aanvragen via mail wendy.vaneeckenrode@ninove.be of pascal.deklerck@ninove.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
10/3/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
10/3/2016 - 10:30
Plaats: Stadhuis, voormalige trouwzaal, 1e verdieping, Centrumlaan 100 te 9400 Ninove
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/2/2016