Stad Aarschot

Optimaliseren van paden/wegen .


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Aarschot
Ten Drossaarde 1, BE-3200 Aarschot
Contact: De heer Dominik Vanlommel
Tel: +32 16550437 Fax: +32 16550484 E-mail: dominik.vanlommel@aarschot.be
Internet adres(sen): www.aarschot.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
optimaliseren van paden/wegen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Groot-Aarschot
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
raamovereenkomst voor werken in verband met optimaliseren van paden/wegen met mengpuin of op basis van ecologische drainerende halfverharding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
1° door een bankverklaring opgesteld overeenkomstig bijgaand model of, in voorko-mend geval, door het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's
3° door een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
1° aan de hand van een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar
2° aan de hand van een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de techni-sche uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt
3° aan de hand van een lijst van de werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, welke lijst vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, wor-den ze door hem afgeleverd en ondertekend, zoniet wordt een eenvoudige verkla-ring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de wer-ken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd; voorts wordt aangege-ven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht; in voorkomend geval worden de attesten door de be-voegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Milieukenmerken, Weging: 20
Criterium 3: Leverings-/uitvoeringstermijn, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/3/2016 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/3/2016 - 09:30
Plaats: Stadhuis, raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/2/2016

Annonces similaires du BDA :