Gemeente Zemst

Promotieovereenkomst 'Bouw en financiering uitbreiding school De Pimpernel Zemst-Laar'
Plaats: Gemeentelijke basisschool De Pimpernel, Spiltstraat 274 te 1980 Zemst


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Zemst
De Griet 1, BE-1980 Zemst
Contact: De heer Luc Breugelmans
Tel: +32 15618882 Fax: +32 15627177 E-mail: luc.breugelmans@zemst.be
Internet adres(sen): www.zemst.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Promotieovereenkomst 'Bouw en financiering uitbreiding school De Pimpernel Zemst-Laar'
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke basisschool De Pimpernel, Spiltstraat 274 te 1980 Zemst
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Promotieovereenkomst 'Bouw en financiering uitbreiding school De Pimpernel Zemst-Laar'
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Buitenlandse inschrijvers zullen een getuigschrift voorleggen waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen ten aanzien van de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, fiscale verplichtingen, niet-faillissement overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Passende bankverklaring opgesteld en ondertekend overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011;
Bewijs van verzekering tegen beroepsaansprakelijkheid;
Bewijs van voldoende liquiditeit, rendabiliteit en solvabiliteit om de Opdracht te kunnen uitvoeren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een verklaring aangaande studie- en beroepskwalificaties van de leidende ambtenaar der werken.
Gedurende de laatste vijf jaar, voorafgaand aan de uiterste datum om een offerte in te dienen, verantwoordelijk zijn geweest (alleen of in samenwerkingsverband) voor het bouwen van minstens twee (2) gelijkaardige projecten, waarbij elk project de bouw van een school of schooluitbreiding betreft voor een oppervlakte van 500m² (of meer) en een realisatiekost van 1 miljoen EUR (of meer).
De voorgelegde bouwwerken dienen gedocumenteerd te zijn aan de hand van een beschrijving met minstens de financiële en technische gegevens, een plan en foto's van het project. Hieraan worden attesten van goede uitvoering toegevoegd. De attesten vermelden de contactpersoon, het bedrag, de plaats en het tijdstip en bevestigen de goede uitvoering van de werken volgens de regels van de kunst.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/3/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/3/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis, raadzaal gelijkvloers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/2/2016

Annonces similaires du BDA :