AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Zaventem
Diegemstraat 37, BE-1930 Zaventem
Contact: De heer Henk Souffriau
Tel: +32 27178885 Fax: +32 27254685 E-mail: openbare.werken@zaventem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Zaventem - Gemeentelijke Basisschool Hoek - Nieuwbouw - hoek Desmedtstraat/Diegemstraat (Park Meysmans) - Bijzondere technieken : Keukeninstallatie
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Zaventem - Hoek Desmedtstraat/Diegemstraat (Park Meysmans)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Zaventem - Gemeentelijke Basisschool Hoek - Nieuwbouw - hoek Desmedtstraat/Diegemstraat (Park Meysmans) - Bijzondere technieken : Keukeninstallatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bijzonder bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technisch waarde van de aangeboden materialen, Weging: 30
Criterium 3: Supplementaire waarborg, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 53.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het dossier kan aangekocht worden bij BVBA Micconsult - Boudewijnlaan 137 bus 1 te 9300 Aalst - tel. 053/78.73.75 na storting van een bedrag van 53,00 euro (incl. BTW en verzendingskosten ) op rekeningnummer BE43 4395 1369 3101 van BVBA Micconsult met vermelding van het dossiernr. en BTW-nr. Na betaling wordt het dossier verzonden.
De dossiers kunnen ook afgehaald worden tijdens de kantooruren na voorafgaandelijke telefonische afspraak (053/78.73.75).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/3/2016 - 13:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/3/2016 - 13:00
Plaats: Dienst Openbare Werken, vergaderzaal gelijkvloers gebouw rechts, Steenokkerzeelstraat 56 te 1930 Zaventem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Opening van de inschrijvingen : Gemeentebestuur Zaventem - Dienst Openbare Werken - Steenokkerzeelstraat 56 - 1930 Zaventem (vergaderzaal gelijkvloers, gebouw rechts)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/1/2016