Gemeente Beveren

Opvullen en verzorging van bloemenmanden + -torens in Beveren in 2016.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Raf Hernalsteen
Tel: +32 37501735 Fax: +32 37501524 E-mail: raf.hernalsteen@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opvullen en verzorging van bloemenmanden + -torens in Beveren in 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties, 9120 Beveren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opvullen en verzorging van bloemenmanden en -torens in Beveren in 2016.
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
- leveren van bevestigingsmaterialen, bloemenmanden en -torens
- opvullen van de manden en torens inclusief plaatsingszorgen (voorjaar en zomer)
- onderhoud en verzorging van bloemenmanden en -torens
- onderhoud en verzorging van gemeentelijke bloementorens.
Het contract loopt van maart/april tot eind oktober 2016 en kan drie daaropvolgende jaren mits schriftelijke toestemming van beide partijen worden verlengd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: de kwaliteit van de voorgestelde uitvoering; de technische specificaties van de voorgestelde bloemenmanden en -torens wordt vergeleken met de minimumeisen, vermeld in het lastenboek, Weging: 25
Criterium 2: het onderhoud van de te leveren bloemenmanden en -torens (gietmateriaal e.a.), duurzaam productgebruik op basis van micorrhiza's, bodembacteriën en bodembiologie bij opkweek en onderhoud, Weging: 25
Criterium 3: de inschrijvingsprijs van de werken, Weging: 25
Criterium 4: de aangeboden garanties (doorkweekgarantie tot eind oktober), bijzondere onderhoudsgaranties binnen de 3 werkdagen (3.1. technische bepalingen), de reserve van 10% manden om interventies onmiddellijk , Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek en offerteformulier zijn gratis te verkrijgen bij de gemeente Beveren, dienst aanbestedingen, tel. 03 750 17 30 of via e-mail naar aanbestedingen@beveren.be met vermelding van de nodige gegevens (naam, adres e.d.) en "bestek bloemenmanden 2016".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 4/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 4/3/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/1/2016

Annonces similaires du BDA :