Stad Lokeren

Ruimen van baangrachten.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Ruimen van baangrachten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lokeren heeft ongeveer 216.709 lm baangrachten die door de stad moeten onderhouden worden. Het gaat om grachten gelegen langs de openbare weg en langs de ruilverkavelingswegen.
De frequentie van het ruimen van de grachten is momenteel vastgelegd op 4 jaar. Dit betekent dat per jaar ongeveer 54 km grachten moet geruimd worden. De volgorde van ruiming zal door de technische dienst bepaald worden. Het is de bedoeling om na verloop van tijd tot een periodiek onderhoud te komen van de baangrachten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De looptijd van de basisopdracht gaat in vanaf sluiting van het contract en loopt dan tot 31/12/2016. In het bestek is de mogelijkheid voorzien om deze opdracht 2 x met telkens 1 jaar te verlengen (periode 01/01/2017-31/12/2017 en 01/01/2018-31/12/2018), mits gunstige evaluatie door het bestuur. Indien het bestuur beslist om niet tot een verlenging over te gaan, dan kan de opdrachthouder hiervoor geen enkele schadevergoeding eisen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
 Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011. (zie bijlage D van het bestek);
Deze passende bankverklaring moet gunstig zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
 Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) en/of attest leidinggevenden ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers (zie bijlage E van het bestek);
 Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar. De inschrijver dient minimaal 3 referenties voor te leggen van gelijksoortige opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar (zie bijlage F van het bestek);
 De inschrijver moet over de technische uitrusting beschikken om de opdracht behoorlijk te kunnen realiseren. Bij zijn offerte voegt hij (zie bijlage G van het bestek):
o een beschrijving van de technische uitrusting waarover hij beschikt die bij de uitvoering van de opdracht zal worden gebruikt;
o een beschrijving van de maatregelen die hij zal treffen om de kwaliteit te waarborgen;
 ISO 9000-certificaat of gelijksoortig;
 Bewijs van aansluiting van de opdracht bij een door OVAM erkende bodembeheersorganisatie.
Uit de referentielijst moeten minimum 3 soortgelijke opdrachten blijken uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar.
Vereiste erkenning: B (Waterbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Termijn aanvang uitvoering per opdracht, Weging: 10
Criterium 3: Waarborg kwalitatieve uitvoering, Weging: 10
Criterium 4: Aanpak 'Hinder voor omwonenden en weggebruikers', Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/3/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/3/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/3/2016 - 11:00
Plaats: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/1/2016

Annonces similaires du BDA :