AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Hasselt - TFD/Aanbesteding
A. Rodenbachstraat 20, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Aankoopdienst OCMW Hasselt
Tel: +32 11308100 Fax: +32 11308158 E-mail: aankoopdienst@ocmwhasselt.be
Internet adres(sen): www.ocmwhasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Overeenkomst voor het uitvoeren van ruitenwas - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse instellingen, 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht ruitenwas:
- OCMW Centrale administratie - A. Rodenbachstraat 20 - 3500 Hasselt
- Woonzorgcentrum Zonnestraal - Zeven Septemberlaan 13 - 3500 Hasselt
- Serviceflats Parkresidentie - Zeven Septemberlaan 15 - 3500 Hasselt
- Serviceflats Gouden Regen - Rederijkerstraat 18 - 3500 Hasselt
- Welzijnscampus + conciërgewoning - A. Rodenbachlaan 29 - 3500 Hasselt
- Projectencentrum Oude Luikerbaan - Oude Luikerbaan 11 - 3500 Hasselt
- Woonzorgcentrum Hogevijf Stadspark - Zeven Septemberlaan 17 - 3500 Hasselt
- Woonzorgcentrum Hogevijf Banneux - Hadewychlaan 74 - 3500 Hasselt
- Serviceflats Hogevijf Banneux - Alfons Jeurissenstraat 83 - 3500 Hasselt
- Lokaal Dienstencentrum Stadspark - Casterstraat 77 - 3500 Hasselt
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
NVT
NVT
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst met referenties van de voornaamste gelijkaardig uitgevoerde werken tijdens de laatste vijf jaar, vergezeld met getuigschriften van goede uitvoering.
Een lijst met referenties van de voornaamste gelijkaardig uitgevoerde werken tijdens de laatste vijf jaar, vergezeld met getuigschriften van goede uitvoering. Dit is een minimale eis.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/2/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/2/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
05/02/2016 om 09.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/1/2016